akhirnya..kini pasti

salam readers. . .

alhamdulillah...akhirnya segala teka teki aku selama ini terjawab.tadi aku duk syok2 taip2 entri sambil nengok cite cahaya,ade in call kat laptop fon aku yang cumel lagi kiut miut tuh.hehe..

here i go
scream my lungs out
and try to get to you
you are my only one..

begitulah nada dering (skema nak mampos jer) dari fon aku..tapi aku tak sempat nak angkat sebab battery low.

pastu ade call dari rumah pulak.adik aku angkat.aku dengar die kate call dari pasaray xiri.

aku pun jawab la call tuh.. lepas aku marah org yang call tu,mencarut lagi
borak punyer borak.finally..

den dapat koje!!

hepy x t'kato den ni ea.haha...

hey! ape ni?bhse ape gune ni?haha..

aku masuk keje 1/6/2010
peraturan:pakai tudung putih*yeah..i hate this!
errr..ape lagi eyk??hah.datang seblem kul 10 pg*ari mule2 tu je ;)

wish me luck! aku tak saba bak keje.first time selama hmpr 20 tahun aku bernafas di bumi Allah ini..hah.sebelum aku mengarut lagi.aku STOP


Comments

adrinaqamarina said…
hihi~
rina pon ta penah de pengalaman keje ag jugak...
keje molek2 eh...
:)
hehehe..bereh boh..
hek3..

xD
Tapak Kaki said…
bila dah keje tak dapar la nak on9 selalu..kan?
ciek niena said…
congrate yea.. keja elok3 taw.. huhuhu
tapak kaki:hehe..itu sudah pasti.
gonna mish my blog,fb..huhu
ciek niena:oke dear.tenx ya ;D

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes