aku MERDEKA

Alhamdulillah..akhirnye abis jgk paper last aku arini.di sebabkan tadi adalah paper last,study pon last minit,maka aku dengan jaya dan bangganya menggoreng-goreng semua jawapan tadi!!hahaha *law kne repeat mampos la jwbnye..huhu soklan2 paper mgt153 td mmg sgt2 seronok utk dijawab merapu2...haha..knp?hah!sbb soklan mule2 pon tah pape die mtk..mtk la care2 nk ber'blogging' ke..ber'facebooking' ke..sng jgk aku nk jwb..xde la termenung sane,termenung sini..tgk org sebelah,tgk ehem3*hehehe,tgk atas,tgk bawah.adoyai!bosan giler..yg plg penting smpai nk tertido duk pikir2 jwpn..huhu..xtau la lecturer tuh pasan ke x..hak3..tersengguk-sengguk aku ngadap paper td..dh la aku xtau nk merapu ape..*maaf* bukan x study..laz minit pon stdy gak pe?haha..cume lupe la..mls nk hafal camtu lah jd nyer..kn2??xpelah..da lps pon..yg penting...AKU MERDEKA!!! merdeka dari segala paper utk sem nih! ape yg aku arap? no more repeat! AMIN..

hah!dh merdeka2 ni kan..mestilah nk balik kn?sape xnk balik.da la uma aku 'jaohhhh'*jaoh la sgt.
tapi..masalah problemo nyer..bdk2 kt cni x bg aku balik lgi..law duet byk xpe gak..ni gak duet nyawe2 ikan je nih..dh la k.iqa awk ni mkn byk!! huhu...n k.iqa mtk maaf BYK3*ribu2 stroberi if k.iqa wat kptsn nk blik esok!! n ofkos! im gonna mish u girls! sgt3!! ;))

selama sem 2 ni,k.iqa mtk maaf la law k.iqa ade t'ksr bhse,t'slp tegor,t'gedik2*hehe..sume tu mmg x disengajakan...law ade k.iqa x tego sape2..k.iqa mtk maaf sgt2..bkn xnk tego.tp keadaan x m'izinkan..k.iqa mtk maaf dr hjg kaki sampai la hjg rambot..

adek2 yg di sayangi*cewah2..hehe..sem dpn kite jumpe lg! dun wory la..n jgn sedey2..kite lme lg kt uitm ni okeh! clas pon sme lg kn?so,mestilah dpt jumpe lg..xsbr nk suke2,ktwe2,ngumpat,gosip2 mcm sem ni lagi..arap2 sem dpn kite rpt2,ketat2 mcm ni lg eyk?hehe...

ok la ye..smpai disini dulu coretan aku kali untuk detik ini..hehe

Comments

Emiliana Anuyai said…
arghhh.. ini tidak adil. xpe, kiteorang pon nak habis dah paper. menghitung lagi 2.3hari jee lagi.. nanti emy pon balik jugak.. lallala~ best nyer.! i likeeee.. :)) pape pon, im gonna miss you ma sista.. :D
hahaha....jelez2 jugak..
jgn lupe stdy!!
im gonna mish u too ;))
see u next sem ;))

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes