hari ini aku lah ibu..akulah abah!

salam~
selamat pagi~

hohoho...aku xtau la nk bebel ape pagi2 camni...
arini aku bangun awal..kenapa???
hah....sebab...ibu aku tak balik lagi dari kursus...
abah aku lak baru nak pegi pagi2 tadi...
so,akulah yang kene bangun awal2 pagi tadi,siapkan adik aku pegi skolah....

semalam time ayah aku dok kemas2..tibe2 die ckp ;

"along,petang2 bwk la adik pegi minum2 kat kedai"

aku kate dlm hati ;

"adoi..abah nih.malas la..dating ngan adek..dah la die suke buli aku"

haha...

aku pon jawab ;

"ye2"

pastu pagi2 tadi, abah ngan ibu aku pakat2 dok hantar mesej tanye aku dah bangun ke belum?adik dah siap ke belum?

hadoiii.....dun wory la mummy n daddy ku sayang...along dah siapkan semue..ngeh3..
mentang2 lah anak ibu ngan abah ni kuat tido..hahaha...

oke2..
smpai sini dulu ye :))


Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes