i'm back!

salam readers. . .

akhirnya dpt jugak aku update blog ni setelah 3 hari aku tak online..
kenapa?hah..
entah la labi..huhu..
streamyx wat hal..
broadband lak abah x byr lagi...

tp td abah call ibu.
aku pon menyampuk..aku tny..

"broadband dah byr ke?"

abah pon jwb

"dah byr dah"

aku pon ckp kuat2

"Alahamdulillah...hehehe"

adoi..tulah akibatnya bile xde duit nih..bil pon mintak abah byrkan...
hahaha

so,skang aku da leh ber'blogging' balik la..
rindu nye...
agak2 dah mcm jatuh cinta kat dunia blog nih...
huhu....

byk jugak ni stroy2 nih...

p xpelah..

slow dulu keyh...

later2 la..
hehee...

nk ber'facebooking' dulu



Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes