Random Post #1

aku menulis bukan kerana nama. bukan kerana glamour. bukan kerana mencari kontorversi. bukan kerana mencari haters. bukan kerana mencari peminat. aku menulis sekadar suka. sekadar menggunakan kemudahaan yang ada. sekadar menghilangkan bosan dengan facebook. sekadar hilangkan bosan dengan caci maki di twitter. eh. ni introduction yang macam bagus je. entah apa mencarut. bosan =.='

rindu housemates. rindu taman rakyat


aku cek entri lepas. based on keywords yang masuk. dari nuffnang. dari stats blogger. banyak pasal yang cintan cintun. banyak weh! puiii. bila aku baca balik aku rasa geli. kau tau geli tu apa? meremang bulu roma aku baca entri sendiri. hasil otak sendiri tu. ah. setan apa lah yang duk rasuk aku menaip jiwang gegeli macam tu. tau tak nampak desperate macam nak bercinta? grrrrrr *marah* mungkin sebab ni first time aku nekad nak staw away dari couple couple bagai ni. 

kadang aku rasa macam nak tutup je blog sebab entri lama macam hareemmmm je. tapi bila fikir balik sayang pulak. kang kalau aku tutup orang cakap aku bajet retis. alahai. setakat blogger yang tak femes macam ni sape nak heran weh? takde orang peduli pun. tapi sebab aku fikir lagi aku takde anon yang suka mengacau, takde haters, takde fakers yang buat hal kat blog ni so, just keep writing :)

Comments

syafiqa said…
kdg pun rasa nak tutup bila kenang entry lama yg mcm jakon menaip.
tp..tu la kenangan.kot masa tua bole baca2 dgn cucu.haha
MiszMaryaNe said…
yup2, sy pun selalu rasa nk tutup,
tp sayanglah, so juz teruskan je la kn, hehe..=)

anyway, sy follow sni yer..=)
Mra Mastura said…
haha mra plak trus save draft n3 yg jakun2 dlu .. hehe :D
NisaAdnan said…
kadang2 entry2 yg pernah kita post tuu buat kita tersenyum dan ketawa sndr. kelako tgk ayat muda mudi doolu! kihkih
J.Syazwana said…
haha sendiri taip sendiri geli. sama lah kite. keh keh
SIELA MIKAIE said…
klu tutup mcm xbeshla..xpyh tutup..xhudate lame2 pun xpe..jnji xpyh tutup..hehehe


akak dh bynk delete post lame yg mcm xbrape best..wuhuuuu
Azhafizah MN said…
blogging untuk suka suka isi masa yang ada pun ok iqa..as hobby pun OK.keep on writing.^_^
Cik Yana said…
Hehehe~ kadang2 memang malu pun baca entri2 lame. Entah pape yang duk melalut tulis. Jiwang situ sini. Last2 delete yang melalut tu. :P

Nak Handphone case comel?

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes