Random Post #2


note: baru je lepas exam. lupa kejap ada blog rupenye =.='

dua minggu sebelum raya memang sakan aku duk buat kuih la, biskut la, kek la.. minggu raya pun macam tu. tapi masuk minggu kedua dah malas. lama jugak malas walaupun minat baking baking bagai ni kan. tapi malas tu menguasai segalanya weh. blergh. sampai la ibu dengan abah duk pakat tanya kenapa dah tak buat kek. problemo is kalau aku buat bukan sume orang makan sangat pun. makan sikit gitu jelah. sudahnya aku jugak menghabiskan. saje nak menggemukkan anak perempuan yang satu ni. :P

so sekarang kan.. sekarang tu maksudnya time aku siapkan draft ni doploh dua september, mood baking kemain kau! ada je idea. nak nak lepas shikin bagi laman web laura vitale. perghhh. ce korang pergi tengok video resepi laura vitale dekat you tube. ralit gila tengok dia cakap. comel kot. rasa nak gigit je pipi dia. sampai macam tu sekali. ke aku je macam ni? hmm. straight lagi ni yeee -____-


currently missing beautiful colors during childhood :)

Comments

aming said…
singgah..hehe..hebat beno gmbo blh zoom camtu..ape skripnya? hoho..
Anonymous said…
waahh..dah stat buat biskut ke? ni buat excited ni.. xsabarnye nk balik kampungg...... >,<
Nina Mads said…
nak sikit biskut tu..hehe :)

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes