Random Post #5



Aku tengah mengalami kehilangan momentum untuk merapu meraban kat blog ni ha. Entahlah. Nak kata busy kerja memang tak ah. Duduk rumah goyang kaki, tengok tivi, tidur, buat kulit tart et cetera et cetera. Maybe sebab most of the time sekarang aku online via mobile. So, malas sikit nak hadap pc. Sebab kalau hadap pc ni memang macam-macam aku buat. Baca gosipsssss kat Beautipul Nara, Roti Kayo, Oh Moooon. Then buat konklusi sendiri pasal gosip hangats tak hengat. Pastu baca-baca all those stupids and positive comments. Hee

Lagiii penting berapa banyak dah aku buat draft entri pastu aku delete. Hiks. Oh, sekarang semua orang asyik tanya "bila nak kahwin?" Itu sebab makin ramai kawan yang dah tunang, nak tunang, kahwin bla bla bla. Lepas tu tanya "Ada pakwe?" "Pakwe sihat?" What the !@#$%^&* s soalan macam ni? Seriously I don't get involve with pakwe-makwe-couple thing like that anymore, SERIUS. Kadang aku penat nak jawab soalan sama. Kadang aku jawab "dah bosaaaannnn.." Tapi bila aku jawab apa pun, mesti orang cakap "TIPULAHHH" and I was like hmmm "Did my face has just told I am lying to you right now?" Dalam hati jelah mampu cakap macam tu. Kikiki.

Yeah yeah randomly betul. Sekejap itu, sekejap ini.

Comments

amira faqihah said…
haha,,:) ade jodoh tu ade la kan kak :)
amira faqihah said…
haha,,:) ade jodoh tu ade la kan kak :)
Yaya Azura said…
bila nak kawen? larikkk....
Nina Mads said…
Haha..selalu jugak kena tanya dgn soalan2 macam tu
ewanthology said…
manusia takkan penat menanyakan soalan
Hans Hanis said…
rehat dulu lepas tu menaip kembali
soalan lumrah
hehehe

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes