14 March 2015

Tamat


.Assalamualaikum.

Ketika Zulaikha mengejar cinta Yusuf, makin jauh Yusuf darinya, ketika Zulaikha mengejar cinta Allah, Allah datangkan Yusuf kepadanya.
— 



Kalau nak bercakap soal cinta memang takkan pernah habis. There will always have ups and downs. Makin dikejar makin menjauh. Makin dikejar yang makin sakit adalah hati. Tak sayang ke hati sendiri? Tak nak jaga hati sendiri dah? Jaga hati sendiri dulu baru jaga hati orang lain. Kata aku lah. 

Tak pernah aku terfikir semua secepat ni. Tapi siapa aku nak persoal takdir yang Allah dah tentukan? Dan kalau aku bersedih sekalipun apa yang aku dapat? Nothing. So, saat tu aku dah nekad. Nekad terima apa adanya yang terjadi. Tapi tipulah kalau aku tak huru-hara sekejap cuma taklah over. Luckily I was in the office at that time. 

Dan nasib baik aku dapat kawan yang selalu ada dengan aku. Thank you girls! Setiap hari aku duk cakap nak kahwin. Mulut jelah. Dalam hati tu rasa tak nak pun. Pedih sangat rasanya. Aku cuma fikir kalau ada orang nak kahwin dengan aku tu pun dah lebih dari cukup. Hahahahaha. 



Dan untuk awak, selamat bertunang. =')


terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan