cont: akhirnya cuti jugak kita kan?
hah..ni adalah sambungan daripada semalam okeh..tujuan aku beli semua barang yang tak berapa mendatangkan kefaedahannya tu adalah untuk seperti yang tertera di bawah. wakakaka... mula-mula, korang kene sediakan bahan-bahanya dahulu. yang wajib ada gunting,pisau,saletip,kertas (ikut warna kesukaan anda ye) dan jugak pensel sebagai contoh. sile rujuk gambar di bawah ye.. baiklah..lepas tuh sile potong kertas tadi supaya jadi kecik-kecik macam kat bawah ni ye.ikut saiz saletip la ye.jangan pulak terlebih besar dari saletip tuh. . dah siap? ok la. lepas tuh amik salah satu kertas yang telah di potong kecik-kecik tadi, letak atas saletip macam kat bawah ni hah. sekarang bolehlah tampal kat pensel tadi! dah siap! hehehehe... sila tampal kat alat tulis yang lain pulak ye. comel tak? arghhh!!!!!!! jangan marah aku! tutorial aku yang tadek faedah ni saje je sebenarnya. kah kah kah. aku start buat ni masa form 3. time tuh aku tengok kawan aku ni buat macam tu sebab tanak ...