Hot Luv Chats by Hotlink



dulu time join hot luv chats dekat hotlink dalam tahun 2006 or 2007 macam tulah, kenal ramai orang la jugak. time free la. bila dah start kena charge untuk chat, lepas tu bercampur pulak dengan yang post benda-benda lucah ramai chatters yang asal keluar bawak hal sendiri. tapi, sekarang pun still ada yang aku contact dekat facebook. tapi, yang ramai hilang pun ye jugak. :) aku kan... time tu kan.... aku guna hmmmm guna nickname 'LuvPink'. dieorang panggil aku pink. jangan gelak pelissss >_<

tapi, aku nak cari BABY!! baby tu older than me la. time tu aku sekolah menengah. baby tu umur around 23-26 gitulah kot. aku pun tak ingat. dulu ade jugak contact dekat myspace tapi last-last that sis hilang entah mane. sebelum tutup akaun myspace, ade jugak aku stalked profile die, tapi memang tak aktif langsung dah. :/ another name yang aku tau ade yang panggil kak leen. sekarang pun rasenye baby dah kawen laaaa. tak jadi baby dah kan? jadi mak baby pulak. heee. she's from KL if I'm not mistaken. Bangsar...Cheras.. I don't know. last year aku try tanya ex pakwe die, miyul. tapi miyul pun tak tau mana dah pergi baby tu. rasenye time dalam chat tu je orang panggil baby. so, melekat kat aku sampai sekarang la. :)

baby, where are you? miss you lahhhhhh T_T

Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes