15 June 2013

giving up


.Assalamualaikum.

orang cakap kalau nak sesuatu, jangan berhenti berusaha. tapi kalau dah usaha dan usaha jugak tapi akhirnya tak dapat so bukan rezeki kita lah kan. kalau terus kejar pun dapat apa? dapat penat lelah adelah. mungkin Tuhan dah tentukan jalan yang lain untuk kau.



sama jugak macam kau suka seseorang. kau dengan dia sama-sama tahu. kau bagi hint, dia tahu. yang pasti, dia tahu. tapi dia?

sama ada dia buat tak tahu atau dia tahu tapi malas nak ambik tahu.

"kau boleh menyandar pada seribu bahu kalau kau mahu
tapi kau memilih untuk yang satu itu
yang paling dungu
yang buat kau bersandar
sambil air mata kau jatuh bertalu
dan hati kau pecah beribu"


dan akhirnya apa yang kau, aku, kita semua perlu buat ;

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

3 Love Note (s):

twinkle twinkle said...

kan,kadang2 kita give up bkn sbb kita xnak,tp sbb da penat,sorg sorg perrtahankan,,

Cik Gee said...

that's the best for us eventually. because if someone really care about us, they will reserve a special space in their heart for us.

not because we ask for it.

salam kenal.. :)

najihah sahami said...

kita akan rasa penat dulu, baru la kita jumpa orang yang betul-betul hargai kita, terima kita. insyaAllah. all the best dik.:)

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan