Pssst Pssst. Ade bende nok kabor!

rasa lapor nengok ni haaaaa
pics from tumblr

Lupe pulok sekarang ni nak update blog ni haaa. Malas kemain. Hari-hari duk skodeng stegrem pastu non stop duk like gambor makanan. Perghhh. Time lapor, kalau nengok memang rasa nak makan je henpon. Rasa ajelah. Makan sungguh kang macam tak logik. Muehehehe.

Pastu nak kabor ajelah yang aku dah ada blog lagi satu. Hiks. Blog untuk tempat bisnes kocik-kocik ni jelah. Tapi, area Terengganu jelah aku cover haaa. Kalau jauh tak mampu ler. Nak pos pon memang tak boleh. Cehh bajet macam hebat aje apa aku buat. 

Baking ni dah jadi macam addict kadang tu tau. Lepas buat order banyak, ingatkan nak rehat tapi tak boleh. Sebab rasa jugak nak baking tu. Penat tu toksah cakap lah. Tapi hmm itulahkan. So, lusa nak pegi KL. Aku nak mengulor kat Bake With Yen!!!! Tak sabor weh. Bulan lepas lagi aku dah buat list nak beli apa benda. Muehehehe. Eksaited :P


Tu haaaa link blog lagi satu. Takde banyak gambar sangat pon. Baru nak setat katanya =.=' So, sesape area Terengganu nak order tat telur ke, cheese tart ke, cupcakes, cake, etc boleh la nak order pon. As a start, aku banyak ikut customer nak macam mana. Kalau aku boleh buat, aku buat. Tapi sebolehnya aku akan buat ;)

Itu aje nak kabor senanye. Muahahahaha. Kbai.

Comments

wah bestnye pandai baking kek...sy smpai sekarang tak jd...muahaha...kek x naik la..rasa lain mcm la kek tue..huhu

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes