Kawan Orang Johor - Don



zaman sekolah menengah dulu hmmm maybe four or five years back, aku kenal dengan someone ni. lelaki. well, kawan jelah. kalau ada feeling tu entah lah. kot la. lagipun time tu sekolah lagi. masa tu menggatal sikit. ahaks. aku tak penah tau la apa nama betul dia. or maybe aku sendiri pun dah lupa. yang aku tau, aku panggil dia DON. dia orang Johor. which part of Johor, I don't remember at all. Umur? lagi lah aku tak ingat langsung. >_< yang aku tau DON dan dia pandai main gitar! like like like. gittew~ bila tengah on call, mesti aku suruh dia mainkan gitar sambil nyanyi. He's awesome! pandai main gitar. suara dia best :)

I don't have any ideas where he is right now. dulu aku selalu sangat tukar nombor. lepas tu aku tak ingat nombor orang. memang dah ramai sangat kawan-kawan yang aku lost contact. tapi si don ni yang aku duk ingat sebab last aku text dengan dia, dia janji nak mainkan lagu. seingat aku la. lepas tu, aku lesap. hakhak. kalau jumpa balik don tu pun sekarang aku rasa dia dah kawen la kot. dah anak dah pun kot. main gitar lagi ke? ^_^ dan aku tulis ni pun sebab #OrangJohor trending kat twitter then terus teringat pasal dia.

Anyone know who and where he is? O_o Or maybe if one day Don read this, please leave your comment. kot la kannnnnnn...

Comments

Lydia Miza said…
ummi org johortp bkn DON dan ummi pompuan..kan?

bab main gitar tu best!
Anonymous said…
harap-harap don membaca. hihi :)
Azmira Yusof said…
Mencari cinta yag lama , cuba cr facebook dia , senang sikit

awak nak minta tlg boleh x

http://azmiraazmira.blogspot.com/2012/09/meminta-bantuan-semua.html
IMA SALSUZAIMA said…
haha.moga bertemu kembali..manatau ada jodoh.^_^
kay_are said…
salam.. 1st time kt sini.. err.. pernah gak nyanyi main gitar dalam fon.. yang pasti bukan tinggal johor r.. =P ade jodoh tak kemane
ewanthology said…
Harap harap bukan ustaz don ... Hehe
Myra Jay said…
Moga Don yang dicari ditemui ye..

Ingatkan Ustaz Don tadi..heheee
combi said…
haha..ingat ust don :p
@Rara Nasiha

harap lah. walaupun mcm jauh je harapan. haha
@Azmira Yusof

hakhakhak. bukan cinta pun. kawan aje ;)
@Ima Salsuzaima

uiksss. umur berapa dah dia skang ni.. dah kawen dh kot agaknye. hehehe
@kay_are

hahahaha. okay bukan :P
@the malay male

kalau ustaz don pon okay. hehehehe
@nadia

kene buat besar2 mcm tu kak :P
@Myra Jay

insyaAllah....
uikss. kalau ustaz don pon boleh. hehehe
@combi

agagagaga.. kalau boleh nk jugak harap mcm tu :P
Miss Yaty said…
haha..iqa terkenang cinta monyet ye..hihi..
SIELA MIKAIE said…
ingat ustaz don..tp mne tw die bakal mewarisi ustaz don kn... name die don ape? mne tw tetb terserempak kt mne2 ke..nnti akak ckp kt die ika kirim salam...hahaa..*mcmla johor nie kecik*
Nina Mads said…
Ada jugak kwn lelaki yg pandai main gitar tapi hbungan cinta tu tak kesampaian.

kalau ada jodoh iqa boleh jmpa don nie lg.

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes