A planning :)

sila la meleleh air liur tengok :P

Haiiiiiiiiiiiiiiiiiii. Eceh. Guess what? I am no longer work at The Cupcakes Shop :) Semalam berhenti then hari ni lepak je kat rumah. Ramai tanya " Kenapa berhenti?? " So...apa aku nak jawab? Sebab jawapan sebenar aku simpan dalam hati. Keh keh keh. Now, a bit busy with my uncle's wedding preparation. Barang-barang goodies bag pun baru sampai pagi tadi. Baru je siapkan sikit. Lepas tu macam biasa, Encik Malas datang jemput ;)

Only few days left before 2012 ends. So, how was your 2012? Kalau aku, ada yang manis ada yang pahit. Yang pahit tu ajar aku untuk jadi lebih baik, lebih kuat :) Yang manis akan jadi kenangan sampai bila-bila. Hoi apa skema sangat ni >_<

For this coming 2013, InsyaAllah semoga aku jadi lebih baik. Dan maybe aku nak start business dari rumah kot. Even baru dua bulan aku kerja kedai cupcakes, tapi Alhamdulillah terlalu banyak benda aku belajar. Oh, dah dapat first customer untuk Januari 2013 :) Doakan yang terbaik. Hehe


Comments

Nina Mads said…
semoga berjaya dgn cita2 awk tu :)
SIELA MIKAIE said…
Good thinker.business sndiri lg best dr keje dgn org.serius.akak pun mnat kerja sndiri.tp blum ade rezeki.
SIELA MIKAIE said…
Good thinker.lg best klu dpt buat biz sndiri.akak pun nk cmtu.tp blum ade rezeki.
Anonymous said…
wuu cake >. < x suke sume kek..maybe im the only one in this entire world x mkan kek..haha..camne korng minat eh xD
Yaya Azura said…
dah ada ilmu baik buat sendiri..semoga lebih berjaya...

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes