29 August 2011

Happy Eid Mubarak Everyone =)


.Assalamualaikum.

tak payah nak english sangat lah. melayu je. =P english pun fail muehehehe. eh. dah nak raya dah. so, kat sini aku nak ucapkan selamat hari raya. maaf zahir batin. aku ni banyak salah dan aku rasa ada orang terasa dengan entri aku. muahaha. gasak lah. dah aku cerita benda betul. jadi tak payah susah-susah nak defend diri sendiri ke, defend orang tu ke. sebab aku nasihat untuk kebaikan kau jugak. kau perempuan. kau pakai tudung. jadi, tolong jaga maruah kau. aku bukan orang baik sangat, aku bukan alim tapi aku mintak kau jaga maruah kau. tu je. =))



kan dah melalut. GRRR... eh. sambung balik. khas untuk family tercinta, peminat (huaaaa. ingat kau retis?), kawan-kawan, stalker,etc; maaf dipinta dari hujung kaki ke hujung rambut jika ada sebarang silap sepanjang perkenalan kita kat sini. cewahhh.. jiwang bagai~ kalau aku sombong, kalau aku tak sempat nak balas jejak korang, maaf sangat oke? eh. nak duit raya boleh? lalalala~~




photobucket


selamat berhari raya semua. siapa yang layak lagi dapat duit raya macam aku ni. hikhikhik. selamat kumpul duit raya oke ^_^. jemput datang rumah =))

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

12 Love Note (s):

JIJI YU said...

selamat raya jgk la weyh

Ailya said...

Selamat hari raya =)

jihan said...

k iqa, selamat hari rayeeee

emieysandra said...

Selamat Hari Raya Iqa ;)

MIMIE AIZA said...

selamat hari raya :))

Woofer Storm said...

slmt ari raya izyan..maaf kalau ada salah silap,dulu sy ada tacing ckit ngan entry awk ni..hehee tapi kini tiada lagi ...muahhhh gurau

*jaga diri bebaik^^

Amirrah Zawani said...

selamat hari rayaaaa :)

Fara E's said...

selmat hari raya kak iqa!

delarocha said...

salam lebaran

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

Salam ukhuwah,
Salam Aidilfitri,
Salam Kemerdekaan.
maaf z/b dari gua

SIELA MIKAIE said...

Selamt hari raya..:)

Woofer Storm said...

slmt ari raya yeah^^maaf jika pernah buat salah silap..anggap ksong2 je tau^^

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan