27 August 2011

Tumpang Tanya Jalan Boleh?


.Assalamualaikum.

A bertanya kepada B

A : maaf , tumpang tanya . lorong CINTA jalan SAYANG kampung RINDU daerah KASIH SAYANG pekan HATI bandar I MISS U kat mana ye ?
B : encik jalan terus ikut jalan ILAHI , nampak simpang tiga masuk belah kanan , ikut jalan NIKAH , sepanjang jalan tu , akan nampak belah kanan , kedai BATAS-BATAS PERGAULAN dan sebelah kiri pasar sibuk sikit , iaitu pasar PERSIAPKAN DIRI . haa tu tandanya encik berada di jalan betul . semoga selamat sampai!
 #PakarCinta
 



kan bagus kalau semua orang boleh jaga batas pergaulan. tadek lah bertepuk tampar, bergesel-gesel dengan bukan muhrim sebelum jadi yang sah. yedak? tapi, bila dah nafsu melebihi segalanya tegur pun tak guna jugak. yang penting, tanamkan dalam hati untuk elakkan. bukan tanamkan dalam hati untuk terai test. kan? =)

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

14 Love Note (s):

eva said...

haha betol2.. nice entri!

ir prof dr alia rosli said...

best :))

JIJI YU said...

phewwitt lu jiwangg

Nzyrahun said...

kalau kita ingat Allah,ingat batas pergaulan insha-Allah :)

Hishyamuddin said...

yeah..setuju!!

adrinaqamarina said...

rina ada terbaca juga kat tumblr semalam! bestkan iqa.


skg ni, nak betul betul simpan hati dan cinta ni untuk bakal suami je. bila baca benda benda best kat tumblr tu, terbuka sikt hati ni untuk jadi lebih baik.


kenapa tak letak gambar farah, lagi cun! heheh

Far8 budak baik said...

aku tension betol lahh yg bergesel
gesel tu kn..
tpai dulu aku penah wat jugakk..
harap2 aku x buat lagi..
aminnn

enyheartsdiamond said...

sukanya soalan dan jawapan tu ;)

selamat hari raya, maaf zahir dan batin ;)

hakamah hamyadi said...

nice post...2la kan best walau sibuk bercinta sekalipun kita msih ingat lg btas2 pergaulan

Un Phat Lee said...

suke main gesek2 ngan kucing.geli....hak2

Mr. Straw said...

terbahekk...

annenyss said...

jiwang. tp bermakna. hehe

MIMIE AIZA said...

waaa.. bestlah ayat tu

SIELA MIKAIE said...

unik!
betul3....:)

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan