13 January 2013

Mainan Perasaan


.Assalamualaikum.


“the one you love and the one who loves you are never, ever the same person.”
Chuck Palahniuk, Invisible Monsters

Kadang-kadang aku rasa setan tengah mengacau bilaukan perasaan aku. Setan ni memang setan la. Heh. Orang yang dah lebih 5 tahun aku takde perasaan pape tetibe perasaan tu datang balik sebab tau dia ada girlfriend! Hoiiiiiiiiiiiiii. Aku rasa nak tampor diri sendiri. Kehkehkeh. Perasaan tu datang time aku buat keje stalking je. Muahahaha. Gedik gila pergi stalked ex boipreng!

Aku rasa nak pegi berubat perangai suka stalk ni. Sebab sebab stalking ni buat aku sakit dalam. Eh? Hmmm. Sebenarnya tu mainan perasaan je. Perasaan ni tak boleh dilayan sangat. Lagi dilayan, lagi menjadi-jadi. So, berdoa supaya satu hari nanti dapat jumpa kekasehhhh.. Wah wah wah. Gediknyewwwwww.

Kbai.
terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

2 Love Note (s):

Anonymous said...

Hamboi..ewah2

sea_lavender said...

klu wat keje stalk2 ni mcm2 la perasaan hadir.. Zzz kte faham =_='

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan