aku tak tau nak letak tajuk apa.

not in good mood right now. tak cukup tidur mungkin. err. ekceli terlebih. bila terlebih, mood pun kelaut jugak. hm. keep update. yeah. i do love writing and i hate reading too much. kadang-kadang give up gila dengan blogging. sebab aku rajin jugak lah update *kononnya* tapi, aku sangat malas nak blogwalking. sebab kena membaca. aku singgah blog korang, tapi sikit je aku baca. aku tak larat nak baca semua. dah dasar pemalas baca macam nilah =.='



kadang-kadang aku rasa tak adil bila orang komen entri aku tapi aku tak balas balik kunjungan korang. haih~ serba salah dibuatnya. tapi, kadang-kadang aku fikir nak je buat entri baru setiap masa tanpa fikirkan kunjungan korang. pheww~ *kejamjugakakurasa*






aku try kuatkan semangat sebab tanpa korang, aku takkan berada sampai tahap ni. err. statement macam retis. haha. *takbolehbelahlangsong* kesimpulannya, aku memang lebih suka menulis daripada membaca. jadi, maaf lah kalau aku dah kurang blogwalking. ala, bukan ada orang kisah pun. ^_^





lagu ni BEST =) 

Comments

Unknown said…
ahah malas nye engko
Mek Onie said…
lepas iqa tulis iqa baca balik tak ?
Far8 budak baik said…
tu ar kauuu kejamm gile..
aku bace kot satu persatu..
kau batuk pun aku ikut sekali..
hahahahaha =p
yuyueyuliana said…
samelah kite. hehe
Un Phat Lee said…
lu minat 2am hape ni?
Anonymous said…
haha..ko x adil er??betul kot..x baik tau ko x bls komen diorang haha
Unknown said…
hokoloh , tension nye ea , muahaha
najihah sahami said…
hihih..mish suka lagu sedih dia lagi satu tu...even if i die,i cant let you go. ye ke tajuk nya camtu. haha. bantai je la. tp ayat dia macam tu la sikit. hehe
Hizami Li said…
haha.
nasib la cik iqa suka singgah blog zami.
:)
terima kasih byk2.
Tapak Kaki said…
kalau komen balik untuk balas kunjungan tu macam tak ikhlas je.. just a thought

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes