kejam? ooemjayy..

berbalik kepada entri semalam, time aku tulis tu mood aku tengah serabut. so, macam kejam jugak lah ayat aku. jadi, bila kejam ayat, nampak aku macam kejam jugak. err. ayat aku ni pehal? gasak ah. tapi korang jangan salah faham pulak. ish ish ish. *gelengkepalalajulaju* aku still lagi baca entri korang walaupun panjang berjela. err. yeke? adalah kot. heee. tapi kalau dah main ayat je satu page dengan tulisan kecik, tulisan macam-macam bentuk, tak larat aku nak baca semua.



*senyum di pagi hari*



bagi aku, entri yang simple paling aku suka baca. ayat yang bersahaja. *skemalahakuni* jadi, kalau tanya aku, memang aku ada blog feberet aku. kalau aku bagitau korang kat sini macam tak adil lah kan? *bajetretis* nantikan ada pulak merayu-rayu kat aku supaya jadi pembaca tegar blog korang. hikhikhik. *malutaww*







kalau blog yang panjang sangat entri, aku lebih suka baca laju-laju. tak pon skip macam time tengok cerita. hobi woo main skip-skip. err. ekceli aku baru pandai main skip cerita. haha. gila jakun aku. tapi jangan risau, aku still lagi blogwalking cuma tak semua yang aku sempat komen. =))





Let's heart to heart *talk*

Comments

adrinaqamarina said…
tak sabar nak bw macam dulu! lepas final ni insyaALLAH!


ala nak copy gambar ni,cantik :(
Hans Hanis said…
hohoho
aku ikut mood
tapi selalunya kalau panjang pun aku baca semua
:-)
chenurulhusna said…
bace laju2 tu mcm mane?:)

bersabrlah wahai hati~
Far8 budak baik said…
kita sama hahahaha
tapi blog aku pun
yg simple je entry tuu..
kau bace laju laju kn..
grrrrrrr =p
J.Syazwana said…
kalau entry bergambar panjang2 pon nak baca gak. heee
Abu Bagi said…
simple dan padat la besh..:D
Unknown said…
yeahh , btol2 ! haha
perghh* HTH ! lagu peberet !
xD
SIELA MIKAIE said…
akak suke simple..sebab mlas nk bce pnjang berjela...:)
Hizami Li said…
hehe.
same la jugak.
kdg2 tu, tak berapa nak bace kalau panjang sgt.
:B
syafiqa said…
blog kau gempak.
aku suka.haha
intanurulfateha said…
entry saye panjang! ^______^
Patenggg said…
akak kurus !
^_^
Mek Onie said…
meaw pon suka entri pendek,bersahaja dan padat! meaw pon suka skip entri yang panjang tapi meaw ni jenih suka post entri yang berjela,depend on story tu lah,hahaaha!
tomato said…
suka yg pendek jgk . tapi klu panjang ada gambar2 kompem bace !kalau panjang best pn kompem bace ! ^^
Alif Haris said…
hahaha .. mai la jadi pembaca tegar blog sy hahaha :D malu tak malu tak ? haha

salam kenal daripada alif haris:)
Cik SHiNJU said…
Kalau ade masa baru bw..
Tapi seboleh2nya mmg kena ziarah balas sesape yg mengomen n3 saya..'Kalau tdk mmg rasa x sedap ati jek..huhuh
hamzah ian said…
rilek beb.. rilek.. hehe
Tapak Kaki said…
membaca amalan mulia.. janji tak buta huruf kan.hehe..

p/s: tak silap aku ang tak layan k-pop

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes