Last but not least.


Just a few days we will enter to a new year, 2014. For those who ever has been read this blog from the beginning until now I thank you a lot! Ada ke? Ahaha. Walaupun hampir setiap entri adalah sangat membosankan. I knew it  =_= Tapi kalau ada yang suka, I appreciate it. Lebiu ah korang. Ehehe. Sekarang takde apa sangat nak update. Banyak entri pun pasal life sendiri. Macam retis aaa pulak nak cerita kat semua orang kannnnnn

Sepanjang tahun 2013 ni aku rasa azam aku awal tahun tu memang tak menjadi langsung. Like usual yeahhh. Azam tahun 2014 aku tak nak azam banyak sangat. Tapi yang wajib setiap tahun adalah nak kurus. Kah kah kah. Hampeh. Makan tak ingat dunia je sokmo-sokmo. Dah macam mana nak kurusnya oiiiii. Memang tak aaaaa. Dalam mimpi pun jauh sekali. K fine.

Dan aku rasa tahun ni paling banyak soalan "BILA NAK KAHWIN?" "DAH ADA CALON KE?" "TAKKANLAH TAKDE KOT?" "NAK CALON TAK SORANG?" Dan soalan-soalan ni buat aku risau aje. Ceittt. Tapi takpe. Jodoh pertemuan tu Allah dah aturkan. Aku pon takdelah menunggu aje. Ada jugak usaha. Tapi itulah kan...kalau tak berkenan takkan nak paksa diri? Gitew katanyaaaaa.

Jadi, azam tahun 2014 aku dah sesiap awal lagi. Selain daripada nak jadi muslimah yang solehah dan KURUS, azam terbaru masuk checklist setelah 23 tahun bernafas ni adalah NIKAH. Hamboiiiii. Ni kalau ibu abah tahu, mahu dicop gatal. Alaaaaaa. Nikah muda lagi lah best. Banyak pahala kan? Tak gitu? Hak hak hak. Doakan jelah.

Nampak macam entri gatal tak? Muahahahahaha Okay jumpa uols tahun depan xoxo


Comments

mimi said…
semoga tercapai azam awk nk nikah tu! hehe

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes