09 December 2013

Rasa ini


.Assalamualaikum.



You’re the reason I draw hearts all over my paper.



aku rasa aku dah jatuh cinta. tak pastilah betul ke tak. tak pasti sama ada dia pun rasa benda yang sama. mungkin tak. mungkin ya. tapi kebarangkalian TIDAK adalah tinggi. mungkin tu cuma mainan perasaan aku. tapi kenapa setiap hari perasaan ni masih sama. untuk tiga tahun lebih. sama. tak pernah ada yang berubah. walaupun aku cuba menafikan. *gila skema ayat*


dan aku tak pasti sampai bila aku harus menunggu. menanti yang mungkin tak kunjung tiba. eh skema sangat ayat nih. takkan lah aku nak pegi cakap terus dengan dia " awak, saya dah jatuh cinta dengan awak! " Memang taklah. >.<
terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

1 Love Note (s):

aswa leyla said...

normal u sorang perempuan awok . leyla pon cam tu . bile lelaki tu caring gilak sal kite . kite dah mcam menaruh harapan .

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan