Match-Maker-Thing

ada sorang ni cuba nak match-maker aku dengan kawan dia. yaaaaa. sounds like errrr. masa mula-mula budak ni bagitau aku, aku macam HAHHHHH? aku tak nak la macam tu kalau boleh. aku nak orang tu jumpa aku depan-depan. kalau match maker macam ni aku macam tak boleh nak terima sangat. pulak tu, match dengan orang yang kerja kat kampung aku ni haaa. memang la dia tu asal dari tempat lain tapi tak rasa ke benda tu awkward gila? dah la dia tahu aku anak sapa.


sebenarnya dah lama budak ni bagitau nak kenalkan aku dengan kawan dia. nak dijadikan cerita, beberapa hari lepas budak ni bagitau aku. dia tunjuk gambar tapi aku tak kenal sapa. so, budak ni tolong add dekat facebook. as a start, just like usual. a-hi-hi-thing. LOL. dan bila dia tanya " awak anak _________ ke? " aku terus macam " alaaaaa part ni yang tak best ni " tapi aku iye kan aje. sebab dah sah-sah lah budak yang tolong kenalkan tu dah bagitau dia. and yeah. he already knows about this. 

dannnnn, mesej la dekat facebook. takdelah banyak. sikit. dia ada bagi nombor. aku save je. tapi aku tak bagi pun nombor aku. i do not think it is necessary. errr right? 


dan percayalah, bukan senang nak kenal lagi sekali orang lain. nak kena start semuanya dari awal. so bored. 

Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes