Dua Kosong Satu Empat

Akhirnya setelah berkira-kira nak update entri baru untuk tahun baru, makanya rajin jugak hari ni. kekeke. Feeling bajet retis aaa ayat cenggini ha. blergh. So, acane tahun baru? Kalau aku ni penuh dengan azam baru jelah setiap tahun. Tapi yang tengah hangat azam sekarang, bangun awal pagi. Heh. Apakah aku asyik bangun lambat sebelum ni? :O Okay abaikan.

You can’t push anything to happen if you can’t push a blanket off your body at fajr.
*deep*

Permulaan tahun ni semua baik. Alhamdulillah. Cuma still lagi cari kerja dekat area Terengganu ni. Tanak lah duduk jauh macam hari tu lagi. Pheww. Lagi happy bila dapat tahu ramai lagi kawan yang nak kawen tahun ni. Aku? Doakan tahun ni jugak eh. Kakaka. Gatal. Ibu dah warning siap-siap, cari kerja dulu. >_<

Semalam dah kantoi dengan ibu. Macam-macam expectation Ibu bagi sampaikan aku terpaksa cakap " sumpah along tak couple pun dengan dia. Along kawan je.." Muka aku kalau malu memang nampak gila. Bhahahaha. Memang Ibu syak aaa. Dan orang tu pulak memang la ada bagitau aku azam dia tahun ni nak kahwin. Tapi aku tak tau la dia nak kahwin dengan sape. Aku nak kahwin dengan sape pun aku tak tau. Cuma, niat. 


Okay drop the subject.

Hari ni birthday abah. Sebab bajet terer buat kek so nanti nak buat victoria sandwich cake. Nampak macam elegan kot kek tu. Sebab simple yet rich. Suka hati je aku kannnnn. Lately, aku rajin nak buat macam benda sebabnya dari minggu lepas penat sangat duk buat biskut rainbow tu. Renyeh betul keje. Tapi bila makan sedappppp. ^_^

Got to go :)

Comments

SIELA MIKAIE said…
Ehem..ehem..adik? how are u? lame xdgar story kamu..

happy new year.
kalau tahun ini jadi kawen dgn 'dia' jemput akak oke!..

btw bile nk rase kek air tangan ika? mcm mengidam je..mcm mengidam je..post please.. :(
@SIELA MIKAIE

akakkkkk. rindunye nak komen komen kat blog. hehe. sekarang dah jarang baca-baca yang lain :P

insyaAllah akak kalau ada jodoh la. heee

tak berani nak post :P

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes