13 January 2014

Tak faham


.Assalamualaikum.

Aku tak faham apa orang keliling nak. Aku cuba cari yang terbaik. Yang baik-baik tapi selalu kena halang. Aku tak faham. Nak apa lagi? Penat macam ni.


Tell me how? Nak baik, aku cari baik. Bila ada, ditentang bagai nak rak. Kerana apa? Politik? Stupid. Boleh tak aku nak cakap kuat-kuat jangan pentingkan politik? Politik tu takkan bawak pergi masuk kubur pun. If and only if I can tell you this.

Penat jaga hati orang lain lagi penat nak jaga hati sendiri. Aku tak mampu dah nak keluarkan air mata. Menangis dalam hati mampulah. Kalau aku ada kudrat, lama dah aku lari dari Malaysia ni. Bermacam hal.



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

1 Love Note (s):

Cik Nadyya said...

jaga haty org memang penat jugak, kite cuba paham dan paham , akhirnya haty kite yg sakit. lasttly sabar je termampu :)

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan