23 October 2011

tension wehh!! sape nak teman aku??


.Assalamualaikum.

aku nak update tapi malas. aku nak blogwalking tapi kejap je. lepas tu semput. lepas tu laptop aku gila dah. serius gila tahap dewa segala raja. bila aku tekan huruf lain, keluar huruf lain. kadang-kadang tiba-tiba jadi gelap gelita. lepas tu ada TERhighlight sendiri!! demn. what the hell is going on here??!!! aku rasa laptop ni serius sewel gila babeng. haa. nak setat sumpah seranah ni. korang agak-agak kenapa?? tension doww!!!!





ni balak aku. lu jangan nak jadi pencuri. kang gua tetak hancur tangan. huahuahua. *tension*



cop! 29hb ni sape pergi tengok bola??? ajak lah aku wehhh. aku ada kat kL time tu. abah aku ajak pergi. tapi aku konpius ah nak pergi ke tak. tadek geng doww!! eh. pehal entri aku ganas semacam je ni. =.='



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

9 Love Note (s):

kim heeruul said...

jom gua teman lu..tp nnti bf lu yg dlm gambar tu marah plak..=p

syafiqakarim said...

weh sengallllll.bola dkt s.alam kan?
dtg ah doh.aku p...nanti ai teman yu.mau? winkwink..
28 ada event juga.pekan frinjan.
jom ah ikut wa dohhh.....xkire!!!!

JIJI YU said...

hahaah ko nk g tgk bola keee

zer0xs said...

Kooommm tgk bola...~ tanak tgk org main bola~ =_=!

Azhafizah[フィザ] said...

cam nak pg je..hehehe..tapi kene ade bodyguard la

SIELA MIKAIE said...

lappy tu dh penat..die mntk lappy bru tu..
eh..balak?? hensem! tp dh sunat tak??kikikikiki...

ain dzaya said...

sis!!
tenang2....

terketor2 nk baca entry nie..
bengkeng smacam je..haha

MIMIE AIZA said...

sokong ganu la ni

KAMIHIDUP said...

gila korea eh?

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan