03 July 2012

beri aku ruang dan waktu.


.Assalamualaikum.

rainbow, you don't know the truth in my heart


bila dah banyak jatuh, mungkin jadi biasa, mungkin jadi semakin hilang arah. saat ni, perlukan kekuatan iman di dalam hati. kadang, hati perlukan ruang untuk bersendiri. perlukan waktu untuk pulih menjadi lebih baik. bukan niat nak melarikan diri dari kawan-kawan sekeliling. cuma, keadaan sekarang bukan untuk bersuka ria macam dulu. bukan tak boleh terima hakikat. tapi, payah dek kerana iman cepat goyah. 



semoga Allah berikan hikmah yang tak terhingga di balik kepayahan ini :)

p/s: Ramadan menghampiri >_<

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

7 Love Note (s):

Rara Nasiha said...

mungkin itu yang sebaiknya :)

Rara Farah said...

Bukan aku tak pernah merasa,bukan aku sekuat yang orang kata.Kadang didepan mata imaginasi tu nampak nyata,hakikatnya hati Tuhan je yg tahu kenyataannya mcm mana.

Dugaan itu perit,tp nikmatnya jd pembangkit.

Manusia itu sama,tp imannya berbeza.Aku tak kata aku kuat,tapi aku mencuba utk kuat.Tak salah utk cuba buat,sbb pengakhirannya ada manis yg akan terjawap..SEKIANG!

the malay male said...

stay strong

syafiqakarim said...

nampak nye begitu
apa pun...em berfikir secara rasional

Anonymous said...

Setiap apa yg berlaku ada hikmahnya. Yakinlah pada Allah. Perancangan Allah untuk kita lebih baik dari apa yang kita rancangkan. :)

Ihsan Arifin said...

jom jom kita sama sama kuat :)

SIELA MIKAIE said...

knp nie dear..nampak xoke lately nie..*refer pd previous2 entry*..

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan