27 August 2012

Berebut!


.Assalamualaikum.


To be a princess, you have to believe that you are a princess.

dalam rumah ni aku berdua je dengan ibu yang jantinanyewww perempuan. so, kerja rumah ada yang ibu buat ada yang aku buat. tapi yang paling banyak memang ibu lah yang buat. aku? hmmm. tido kot. :P

tapi kalau part basuh pinggan mangkuk kotor memang dua dua rajin ya amat sangat!! kalau dua dua busy duk kat dapur mesti berebut nak basuh pinggan. kadang, kalau aku tengah syok syok basuh pinggan mesti ibu suruh ketepi sebab nak basuh pinggan! tu sume sebab dua dua malas nak pegi susun pinggan mangkuk dekat rak. sebab kena ulang alik dari singki ke rak. macam jauh sangat kannnnnn? padahal dua tiga langkah je. :P tapi serius malas nak pegi susun pinggan mangkuk.

tapi kan, banyak benda la aku malas sebenarnya. hahaha. mohon mak mertua jangan rejek! >_<
terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

5 Love Note (s):

nazirulhazwan~ said...

Kompem rejek

Syat0za Zai said...

rajinnya :)

the malay male said...

saya malas basuh pinggan..boleh tolong?

SIELA MIKAIE said...

akak mlas bsuh pinggan..xsuke..ape lg basuh kain..senang kte bende2 yg berkaitan basuh gune air nie akak kureng sikit..klu masak best!..

nadia said...

comeyyyy je iqa ni! :))

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan