21 August 2012

Friends


.Assalamualaikum.

kawan ni ramai. banyak jenis. banyak perangai. 1001 macam. tapi kawan yang PALING rapat tak ramai. kan? mungkin la. mungkin untuk orang yang tak ramai kawan macam aku. susah jugak. sebab kalau tak hang out dengan kawan yang paling rapat, jadi malas sikit nak keluar dengan keluar kawan yang tak rapat ni. jadi hati tak ikhlas gitew.


bila keluar dengan kawan, borak pasal masing-masing. borak pasal kawan tu, kawan ni, hobi tu, hobi ni. bukan nak dengar cerita pasal boipren masing-masing doplohpat jam! ye ye ye, saya tahu awak ada boipren. saya takde. takde boipren, takde orang nak. jangan la nak cerita sangatttt. bosan tau! telinga saya bukan untuk dengar cerita yang sama pasal boipren awak je manjanggggggggggg. pantang nampak muka saya je, awak nak cerita pasal boipren awak. *sigh*

p/s: duit raya bessssssttt! :)) nak doploh dua sampai bila bila :P
terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

3 Love Note (s):

Anonymous said...

haha

najmi^^ said...

lme xjlan blog pinky nieh xD.. yup..sape xsuke wit rye~ hoho >.< da besar nak lagi.. HapPy Eid

siela mikaie said...

hahaha..mcm lepas geram je nie dik..kwn yg ade boyfren tu rase2 bce blog ika x..hahahah

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan