13 August 2012

I am my mommy's HERO!


.Assalamualaikum.


berbajukan baju tidur pooh, berkainkan batik ibu terchenta, aku baru je lepas cat ruang tamu kedua kat rumah. phewww *perah peluh kat baju*

dari semalam jadi hero untuk ibu. sibuk duk cat rumah. ibu cakap, kalau tak siap lagi cat tak payah buat lagi la biskut raya. ayoooo. dah berapa hari tangan gatal nak menguli doh ni :P

adik-adik laki pakat duk tengok je aku berpeluh-peluh cat rumah, keluar masuk rumah pastu kerling kerling je. hampehhh >< abah pun sama. tengok pastu kompelin. tapi, abah try jugak cat sikit. sikit je. satu dua line. hua hua hua.

ibu cat minggu lepas tapi sebab ada darah tinggi pastu tak boleh tengok atas lama-lama, tak pasal-pasal demam tiga hari! tadi tengah duk cat, ibu dengan abah duduk belakang aku sambil makan-makan. huwaaaa. kesian aku :P so, sebab tulah aku ambik alih. ibu cakap, aku ni serba boleh. ececece~


sebab tulah sekarang aku jadi HERO ibu! :))
terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

2 Love Note (s):

FairuZainal said...

kat rumah aku ni pun same laa. yang perempuan yang buat kerja berat2. lelaki macam perempuan. duduk dalam bilik -.-

siela mikaie said...

samela dgn akak..akak pun cat rumah hari tu..cat bhgian bilik je sorg2..penat..dh mcm lelaki pnjat2 guna tangga...

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan