18 August 2012

Lebaran


.Assalamualaikum.

*google*

dah nak rayooooooo! selamat hari raya aidilfitri kepada semuaaaaa orang. semua yang kenal diri ni, semua yang baca blog ni, peminat-peminat. ecececece. di kesempatan ni, maaf dipinta jika ada salah dan silap. lagipun aku tau plus sedor diri sangat yang dah lama sangatttttt tak komen-komen kat blog orang lain. harap orang je datang. datang bace jelah. tak komen. hee eh. amende mengarut ni.

Ramadhan kali ni cepat je berlalu kan? banyak lagi benda yang aku tak sempat nak lengkapkan. biaselah. lagho dengan duniawi. sobs. busy buat biskut raya pon ye jugak. yelah, dah aku sorang je pompuan. ibu pulak keje. semua aku buat. kadang-kadang sampai bengong kepala sebab mengantuk sangat, eyebag pon memang teruk gile! mata panda raya tahun ni. hohoho.

again, Happy Eid Mubarak 1433H to all Muslims in this world. jemputlah datang rumah raya ke berapa pun. sebab hari-hari open house. ekekekeke. lepas tu jangan lupa bawak duit raya sekali okeh! :P
terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

4 Love Note (s):

Amanina said...

selamat hari raya juga iqa :)

Zul said...

selamat hari raya kak iqa comel :D

emieysandra said...

Selamat Hari Raya Iqa =)

siela mikaie said...

selamat hari raya ika.. klu dtg johor singgah2 umah akak oke..:)

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan