13 August 2010

tadi......


.Assalamualaikum.

tadi,
aku bangun pukul due petang.hahaha.oppss! bukan tidur dari pagi tadi ye.aku tidur pukul 11++ macam tulah agaknye..

tadi,
lepas bangun tidur aku layan cerita DATANG BULAN kat Ria dulu.tengok-tengok jam.alamak! dah pukul tiga.

tadi,
aku cepat siap-saip sebab nak pergi hantar baju kurung untuk dijahit.tahun ni aku buat kaler purple dan purple+pink.ok tak?huhu

tadi,
vroomm...vroommm..aku merempit dengan kereta mak aku.haha.aku singgah kedai fotostat kejap sebab nak hantar manual MGT215 untuk difotostat.

tadi,
lepas hantar baju,aku pergi rumah kawan aku.nak pergi ambik kertas past year akaun.agak banyak jugak la homeworknya.

tadi,
lepas pergi rumah kawan aku,aku pergi atm.ambik duit sebab bak bayar duit fotostat tu.

tadi,
aku terfikir nak singgah Pasaraya Sakan.orang cakap baju kat situ murah-murah je.oh! di di situ tadek yang branded-branded ok.semua dari thailand kot.lantak la.janji pakai tadek cop THAILAND.ahaks

tadi,
aku terbeli baju pulak kat Sakan.harganya RM8.90..takpe-takpe,tak sampai sepuloh hengget pun.hahaha

tadi,
aku singgah bazar ramadhan kat kawasan kampung aku.aku beli onde-onde atau buah melaka dan jugak jeruk buah setia.yummmy!!

tadi,
mata aku nampak ayam golek.kecur air liur aku ni hah..aku tengok je.tapi aku kuatkan semangat tanak beli sebab nanti membazir makan banyak sangat makanan.

tadi,
aku baru saja terfikir nak tulis entri "TADI"

itu saja untuk petang ini :)




terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

7 Love Note (s):

mcjust.lol said...

tadi, aku bukak pose makan nasik ikan bilis je. save budget wohhh!

puteriqaizyan said...

mcjust.lol :isk3..xpe..leh kuwos t..hek3..

cikCOKLET:) said...

salam ramadhan al-mubarakk :)

puteriqaizyan said...

cikcoklet: salam ramadhan jugak :)

puteriqaizyan said...

cikcoklet: salam ramadhan jugak :)

Tapak Kaki said...

kueh onde-onde tu memang terbaek.. aku suka.. mintak sikit boleh?hehe

puteriqaizyan said...

tapak kaki:nak?beli la sendirik! huhuhu

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan