no more comments. PLEASE

hari ni dah masuk hari kedua dalam bulan march
last entri bulan lepas. huih.. lama gila tak buat entri baru
eceh. padahal baru dua minggu lepas
tapi rasa macam dah lama sampaikan termimpi-mimpi pasal blog

i am not lazy :))
walaupun pada hakikatnya aku memang sangat sangat pemalas :P

minggu lepas terlalu busy dengan tests. test costing lah. test akaun lah. test theory ais lah, lab test lah. haih. bijaknya tak jugak. hehe
tapi, even susah tapi jawab jelah kan. at least ada markah jugak. harapnya tak FAIL lah kan? :D

oh. since dah lama sangat tak blogwalking, blog ni memang sunyi even followers dah 700++. terima kasih kepada yang sudi follow even aku dah tak boleh nak balas jejak korang.
susah jugak kalau tadek berukbeng ni.
tiba-tiba menyesal pulak sebab dah suruh abah potong line berukbeng tuh
even line lembab at least boleh jugak aku tau hal semasa. tapi sekarang rasa macam katak bawah tempurung dah. langsung tak tau apa-apa pasal perkembangan semasa.
dan dengan itu jugak aku nak tutup dulu ruang komen untuk sementara waktu sehingga aku ada masa dan yakin boleh balas jejak korang
boleh kan?
:))


esok balik!! hoyeah.siyes esok taknak rempit macam last two weeks
pandu cermat jiwa selamat kan? :D
abah call, then cakap ibu dah rindu. auch. nasib baik aku tak nangis time tuh tapi dalam hati memang sebak pulak. T__T

oke. baiiiii ;))

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes