03 March 2011

Perfect Two?


.Assalamualaikum.




.sayangku.

Oh cinta
Kini dirimu ada dimana
Ku sangat merindukanmu
Ku sangat membutuhkan dirimu.....


bila dah masuk umur doploh satu nih. oh. kenapa cepat sangat masa berlalu. rasa baru semalam jadi budak-budak lagi. heh. *cepat-cepat sedar diri
mustahil lah kalau aku tak rasa nak bercinta macam orang lain
nak ada yang menyayangi, yang melindungi
bukanlah aku tak cukup kasih sayang dari family malah lebih dari cukup
cuma kadang-kadang nak jugak ada gulahati kan?
ehek ;)


tapi itu semua mustahil lah. kenapa? entah lah. biarlah aku sendiri yang tau kenapa
tapi, bila orang tanya aku suka lelaki yang macam mana, aku akan jawab :

yang tak tinggal solat
yang boleh terima aku seadanya
yang hormat aku, family aku
yang hensem?haha. mustahil lah kan kalau tadek orang nak
tapi aku paling suka lelaki yang ada lesung pipit.
lelaki yang berlesung pipit lebih menjadi perhatian kan? :P



who's gonna be my perfect two?
*sigh*



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

10 Love Note (s):

sang kelembai said...

yeesss...
6 ciri2 mcm nie jew awk cari..
senang sgt la...
tp part2 nak cari yg lesung pipit 2 xdew la..
lesung batu ade la..
bley ke xpe..???
:D

Raji berkata said...

jap eh aku ada tak semua tuh..
hahaha

JIJI YU said...

camno nak reka lesong pipit tu ek

KAMIHIDUP said...

jodoh akan tiba juga nanti, berdoalah tuk jodoh yg terbaik!!! amin. :)

Edy Zaidi said...

ada lesung pipit, tp dia malu2 nak kuar..huhu

delarocha said...

semoga jumpa apa yg dicari

MIMIE AIZA said...

lesung pipit?? erkkk payah tuuu

Firdaus Kasim said...

Susah nk cari yg perfect sbb diri sendiri pun byk kekurangan

mie said...

gue ada lesung pipt..
tapi kadang2 je muncul..
ahahahaaa

adrinaqamarina said...

tak perasan pulak si dia ada lesung pipit ke tak.

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan