06 June 2012

kenapa aku rase nak kawen?? *amboi*


.Assalamualaikum.

ramainyewww kawan kite kawen. nak kawen jugak ni rasenyewww. ee. mintak kaki betei. dulu sape entah penah bagitau perempuan senang nak masuk syurga. taat Allah, taat Rasul, taat suami. tapi, sebenarnya perempuan paling ramai masuk neraka. ya Allah, mohon dijauhkan daripada azab api neraka.

kadang-kadang mai la jugak feel nak kawen. gatalnye awok ni. sebab nak rasa macam mana uruskan hal suami, rumahtangga, anak-anak. *berangan* sebab nak dapat pahala banyak banyak banyak banyakkkkkkkkkk. nak rasa macam mana jaga anak sendiri, nak didik anak jadi soleh solehah, nak ajar anak mengaji, nak ajar anak sembahyang, nak ajar anak pakai baju-baju yang cantik, nak ajar anak pakai tudung. eh. banyak pulak.


tapi semua tu buka semudah yang aku fikir. yang ada depan mata sekarang pun terlalu banyak dugaan yang tak tertanggung. sampai kadang-kadang tu aku dah putus asa dengan keadaan sekeliling. aku rasa nak lari dari dunia yang penuh dugaan ni. tak sanggup dah nak hadapi. emosi pulak =.='



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

5 Love Note (s):

delarocha said...

semoga cepat ketemu jodoh ya .. hehe

Rozuan Ismail said...

ini dah boleh kahwin dh ni.huhu

engkumira. said...

wow, kawen jeput saya neh :D

Adnan Abd Malek said...

Dah kawen dgn saya laa...

Adnan Abd Malek said...

Dah kawen dgn saya aaa..hohi

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan