anugerah ku.hehe


salam readers. . .

kepenatan dah aku ni.walaupun hari aku sedang menghabiskan sisa-sisa hidupku sebagai salesgirl tetapi hari ni tersangatlah gembira kerana KAK YEN tadek.hahaha.kak yen ni supervisor kat bahagian atas.hari ni dia OFF so,kami beramai-ramai raya sakan lah katakan.haha.bak kata Mei "hari ni sume raye sebab mak tadek".hahaha..dan balik saje dari kerja tadi,cepat-cepat aku online.macam biasa buka facebook dan jugak blog kesayangan aku ni hah.bukak aje blog,aku nampak mesej kat chat box.aku dapat tag award! yehaa! terasa sangat la special sebab dah lama tak dapat award.hehe.thanks rina sebab sudi bagi award ni.huh.tak tau nak sebut macam mana award ni.sebab rasanya aku bukanlah top blogger pun.satu hari nanti mungkin.hahaha..berangan je lebih ni...dengan demikian itu,inilah award tersebut!!! ape-ape pun jum jawab-jawab soalan-soalan yang telah disediakan.hehe



apa nama blog anda dan kenapa letak nama tu?
nama blog sekarang ialah PANGGIL SAYE IQA.dulu letak ^ceritera si gadis^.time tu konon-konon nak jadi gadis melayu terakhir la..haha.sekarang dah tukar sebab tak tau kenapa.hehe.ade orang panggil aku puteri la,izyan la.tapi aku tak selesa la.aku nak semua kawan-kawan aku panggil aku iqa.sebab nama tu comel je ngan aku ni hah.hahaha..*perasan*

apa nama URL blog anda dan dari mana datangnya nama tu?
hahahahahaha...pasal url ni yang buat aku ngokngek sikit.bukan apa.panjang sangat.hahaha

http://puteriiqaizyanmohamad.blogspot.com

nama ayah aku pun aku letak.hehe

apa method dalam penulisan anda?
method-methodnya adalah masukkan secawan tepung,secawan planta,secawan secangkir madu merah.okay aku dah mula nak bohong.ehe.entah la.aku pun tak paham ngan jari jemari aku yang genuk lagi sihat ni.sekejap bahasa baku,sekejap buat shortform.tapi sekarang more to bahasa baku la.sebab senang orang nak faham.kan?kan?

pernah terasa nak hapuskan blog? sebab muhasabnya?
pernah jugak.time mula-mula buat dulu.sebab blur sangat ngan blog.tak tau apa-apa pun.haha.tapi sekarang,SAYANG KETAT-KETAT dah!

pernah ahli keluarga anda baca blog anda?
haha..adik aku.nasib baik dia tak gelak kat aku.parents aku tak pernah kot.harap-harap taklah.sebab aku banyak merapu je.haha..

apa perasaan and bila orang kata blog anda buruk sedangkan ada orang kata blog anda cantik?
entah la.boleh tak nak jawab no komen je?hehe

bila blog anda diberanakkan?
blog aku dengan rasa rendah dirinya telah dilahrikan padan julai 2009.masa tu habuk pun aku tak pandai.hahaha

siapa orang pertama yang tahu anda ada blog?
oh tidak!! lupe la..

apa perasaan anda bila orang mengatakan tentang blog anda di sekolah?
kat sekolah?sekarang dah tak sekolah dah.dekat universiti.hehe.tadek ape la.mereka-mereka okay je.cuma adalah kawan-kawan aku yang sengal selalu perli-perli aku.haha.tapi aku tak kesah pun..

sepuluh orang seterusnya yang anda nak tag?
sepuluh ye?bagi masa seminggu untuk fikir ye.hehe..mereka-mereka yang sangat bertuah adalah.jeng jeng jeng..

kak shima
kak wahed
nani
kak zana
kila
mimi..

err..tak tau sape lagi nih.ambik jelah sape2 nak ye.hehehe

Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes