14 June 2010

kolej vs tulisan hitam


.Assalamualaikum.

salam readers. . .


mulai hari ni,tulisan aku akan jadi kaler hitam je okeh.sebab aku dah malas nak tukar2 kaler.hehe..
by the way.sekarang dah kecoh pasal budak2 Uitm dah tau result kolej.ape?result exam aku?haha..okeh la.janji tadek repeat macam sem lepas.aku dah serik woo..hahaha.
seperti yang tertera kat atas (cewahh), sem ni,kali ni, budak2 akaun dapat REDANG 3.harap maklum! redang tuh penuh dengan monyet2,berok2 di kala waktu petang.best la pasni boleh main kejar2.kuros la aku.haha.yang penting jauh ngan dining.huh! lagi kurang la aku makan.haha
tapi sape yang sebilik ngan aku ni?kawan2 aku sume kat atas.adoyai!!

ehem3..excuse me.maaf coz tak dapat nak jalan2 kat sume blog2 korang.aku mmg tadek mase la sejak2 keje ni.arini aku ponteng keje!! ahaha..selamber aku tido sampai kul bape tah...
nanti kalau aku betol2 ade mase,aku jalan2 kat blog korang oke!
saya korang ketat2.. :))



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

6 Love Note (s):

adrinaqamarina said...

ouh,,,iqa dah nak naek sem baru eh?selamat berjuang! nanti tak boley bangun lewat ag da...hehe~

puteri ternoneng said...

huhu..yup :p
tau xpe..
sem dpn clas kul 8 pg jer..huhu

Tapak Kaki said...

apa kata ang ambik monyet tu buat jadi haiwan peliharaan macam kucing..haha

puteri ternoneng said...

hahahaha..tanak ler :p

Tapak Kaki said...

best apa bela monyet.. nanti leh suh amik panjat pokok kepala.haha

puteri ternoneng said...

hahaha..hah.sebab x suke kelapa la tanak kwn ngn monyet tuh.huhu :p

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan