hye.helo.selamat pagi.

salam readers. . .

agak lama aku tak update blog kesayangan aku ni.yelah.sejak-sejak aku ada masalah ni.sebelum tu aku nak mintak maaf banyak-banyak,ribu-ribu lemon + strawberi sebab sebelum ni post-post aku macam hot and spicy je.haha.aku pun tak tau kenapa aku jadi hot-hot gitu.tapi,Alhamdulillah sebab sekarang semua dah setel..

ni cuma update yang ringkas-ringkas je sebab aku tadek mase sangat nak online dan meronda-ronda kat blog-blog korang.really-really sorry about that oke.aku cuma sempat pegi mana yang sempat je.sekarang ni aku tengah menghitung hari nak benti kerja dan jugak nak balik ke UiTM..
hari khamis ni berakhirlah karier aku sebagai seorang pekerja.haha.dan sabtu ni pulak aku kene balik UiTM dah.kelas dah start weh ahad minggu depan.malas gile!

kat tempat kerja aku sekarang busy sangat sebab kiteorang tengah memeningkan kepala otak ni untuk cek stok.semalam aku keluar masuk stor nak pengsan rasanya.nak kene susun ikut barcode la.pastu nak kene cek-cek balik susunan-susunan.mak oi.gile tak sakit otak aku ni hah.

ok lah.aku nak pergi breakfast ni.pagi ni makan aiskrim smarties lagi.hahaha..

see you then :)


Comments

adrinaqamarina said…
nak smarties jugak :)
rina:hehe..meh2 sini :)
intanurulfateha said…
uitm mne eh iqa?
lupe plak sis
sis intan: uitm dungun je..:)
diriku said…
he2..bfast ngn aiskrim smarties ke?
diriku:hehehe...mls nk msk.mls nk g beli mknn..mcm nilah jd nye. :))

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes