17 June 2010

hanya RM10 semalam


.Assalamualaikum.

salam readers. . .

semalam lebih kurang pukul 12 mlm ++,aku ngan adik aku tak tido lagi sebab kiteorg ngah layan cite SUTUN yang entah bape kali dah astro siarkan.tapi,takpelah.layan jugak.pastu adik aku ni tibe2 je menggedik ngan aku.

along...leh dop nk mitok tolong?sari je..
mende?kalu korenk tinge malas eyh.(ye.aku mls..haha)
leh dop?sari je nok eyh..
kabo lu nok mitok tolong nape?

*die dah start merengek2.cait.mcm budak2.dphl dah darjah 6!

leh eyh?aiman bagi singgit..
huh?!!singgit je??mane cukup...
doh?ok2..10 ringgit..
huhu...dop cukup gop..

*lepas berkire2..aku pun setuju la..dan die pon bagitau..

nok tido bilik along mlm ni?leh dop?
hah??eyh..jgn nok ngade2.bahang kang!

*lepas tu die dah nak nangis..aku pun bagilah.huhu..

adik aku ni mmg tak ley blah la...dah besar2 pon nak tido ngan aku lagi.isk.nilah satu2nye adik aku yang manja ngan aku.yang sorg lg?hahaha..dah besar mcm bapak org kot.takkan la camni.hahahaha...




terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

2 Love Note (s):

azila said...

ala..biarlah, sesekali dia nak bermanja ngan akak kesayangannya kan???

puteri ternoneng said...

kak azila:hehe...ye jgk. :))

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan