ade jugak award ghaye ni ye?

wah! aku tukar template lagi. lepas tu buat header baru lagi. gatal betol tangan aku. biarlah tak cantik pun. janji aku rasa cantik. hahaha... maaf la ye. aku memang suka tukar template ni. macam tukar baju aku buat. ekeke.. tadi tengok kat dashboard, classmate aku ni update entri dia dapat award. aku pun try lar tengok award rupe apa dia dapat. skali dapat award untuk hari raye. isk isk isk.. tak terfikir pulak dek akal ada award raya. last dia tulis, WAJIB amek untuk semua followers dia. aku pun tanpa segan silu amek la. hehe.. meh meh jawab dulu soklan-soklan...

Puasa penuh tak taun nie?
boleh tak nak bangga sikit?? boleh kan? puasa aku PENUH tau tahun ni. Alhamdulillah.. bukan apa, aku ni kurang kenormalan sikit. pasai tu penuh.. ekeke.. sila la jelez ye..


Kalo saya mintak maaf, awak sudi maafkan??
for sure la. hari raya kan untuk kita sesama umat bermaaf-maafan :)

Kampung kat mana?
batu rakit. tau ke tanya-tanya ni? huhu. yang pasti dalma terengganu sahaja ok

Awak rasa blog saya ni comel tak? kasi sebab sikit
cantik! colourful. hehe


Awak nak tag org, tag aje laa T____T

bab tag ni aku memang pening pale otak sebab malas nak pikir nak bagi kat sapa-sapa. anyway, SESIAPA SAHAJA yang terbaca entri ni sila amek award ni ye.. jangan malu-malu tikus pulak :)





SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

MAAF ZAHIR DAN BATIN 


Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes