14 September 2010

gambar raye!!!! 2010 ;)


.Assalamualaikum.

nilah gambar-gambar raya 2010 family aku. abaikan aku yang semakin membesar dengan jayanya! hehe


kiri tu mak aku, pastu adik aku nombor 2, pastu ayah aku, dan yang tu aku tak tau sapa.hahaha
yang paling kecik tuh adik aku paling bongsu


time nih snap ngan nenek and mak sedara sebelah abah aku. memang pagi raya dieorg akan datang umah aku. ish ish ish. terbalik. hahaha. yang penting dapat duet raye ye. haha. cucu yang kejam


ni bukan like mother like daughter. muka aku ngan mak aku tak sama. sume cakap macam tuh. aku pun tak slim macam mak aku muda-muda dulu. aku cume MONTEL. haha


ni pulak kaum-kaum adam.


ni pulak sudah pasti yang telah membawa aku ke dunia yang penuh dengan dugaan dan cabaran 

mylovelyDAD and mylovelyMOM

terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

10 Love Note (s):

adrinaqamarina said...

waaaaaaaah, dah lama tak de gambar satu family. hua. abah tak nak tangkap sebab tak cukup sorang. hehe

puteriqaizyan said...

rina: hehehe..tape2..nnti balik mesia amek pic fmly oke ? ;)

BUDAK NAKAI said...

encem nye adek akak!!!!!!!!
hehehe;p

Tapak Kaki said...

dulu mesti ang selalu minum susu cap dumex.. cepat membesar.hehehe

Amni said...

yer... saya suka pink. hehe... selamt hari raya aidilfitri... saya jugak dah lama tak de gambar family.. hehe...

puteriqaizyan said...

munie: hahahaha...ikot kakak yg cumel.haha

puteriqaizyan said...

tapak kaki: isk2..susu mahal tuh.hahaha.. aku minum lagi mahal dr tuh..hahaha

puteriqaizyan said...

amni: hehehe..geng2 pink.huk3..wah..rye2 ni je nk amek pic fmly.law x jgn harap.haha

asfz lily said...

wah..selamat hari raya :)

edisi raya asfz (part 2 - eh, dah raya lah!!makan

puteriqaizyan said...

cik asfz" slmt ari raye jgk ! :)

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan