17 September 2010

alamak! tak sedar pulak.


.Assalamualaikum.

pejam celik

pejam celik

pejam celik

tanpa aku sedar

maksud aku dalam keadaan separa sedar yang di buat-buat

dalam mood yang masih lagi raya

dalam kaki masih lagi ingin merendek bersama...

bersama teman-teman

bergelak tawa, bertukar cerita, bertukar kekasih hati

dalam hati masih lagi mencari duit raya

dalam keadaan kaki masih lagi ingin bersenang lenang

tanpa perlu mengayuh basikal pink untuk ke kelas




*oh.bukan ini yang ku maksudkan. kalau ini patah riuk la jawabnya aku naik.

tapi warna ini lah! hehe

tau tak?

tangan aku ni malas nak menaip entri ni

sebab entri ni bawa sial malang kepada aku

weh

weh

weh

meh sini ciket, ambe nok kabo ke deme

ambe ni nok balik dungun dok esok!

DUNGUN. eje molek-molek tuh

kang saloh eje dop saje

aku ni nak raya la lagi la weh!

aku kan puasa sebulan. raya pun mesti sebulan. kan?

oh.sungguh tergedik statment aku tuh

riak. takbur. bongkak.

nilah yang Allah larang kita semua lakukan. jadi,oleh itu

jangan ikut aku buat.

BERDOSA tau!

tapi kan.......

uaaaawwwwwwaaaaaaaaaaaaaa




aku tanak balik dungun lagi...memang la dekat je.

tapi keje aku banyak tak siap.

eh.satu jelah!

TAKE HOME QUIZ LAW240

esok nak copy and paste jelah.

boleh kan? hahaha

selamat tinggal rumah

selamat tinggal bilik

selamat tinggal online

selamat tinggal blogger

selamat tinggal facebook

aku akan kembali lagi.

PASTI!

oh ye

23 sept - 24 sept aku dan budak-budak kelas aku akan ke SHAH ALAM

untuk trip MGT215. ini adalah assignment

lokasi: 

BERYL'S CHOCOLATE

KARANGKRAF

UMW(TOYOTA)

tunggu aku pulang

doakan kami selamat sampai

asslamualaikum....



terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

2 Love Note (s):

adrinaqamarina said...

selamat pulang iqa!

selamat kembali ke kuliah iqa!

selamat menyambung hari raya di dungun iqa!

selamat berasigmen iqa!

selamat pe ag eh? haha

puteriqaizyan said...

rina: oh tidak!

ucapan yang memerli..hahaha..

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan