ape ye?

salam readers. . .

tak tau

tak ade idea

tak reti

tak pandai

tak rajin

untuk update belog ni hah

jari jemari yang gemok lagi sihat ni semakin malas nak merepek kat blog ni

petang tadi aku pergi bandar Kuala Terengganu

sorang-sorang je tau

T___T

ape lagi

drive laju-laju la

hahahaha

sesak betol la bandar sekarang ni

tak macam dulu-dulu

yelakan

dulu terengganu tak de lah maju sangat macam sekarang ni ha

walaupun sekarang still tak de mall-mall besar yang best-best kecuali

mydin dan giant sahaja tapi

maju la jugak daripada zaman kuno aku dulu

sampai kat bandar aku terus cari-cari parking kat depan

KIDDY HOUSE

aku nak cari baju untuk bakal anak buah aku yang baru lahir ni

hehehe.gedik ke?agak la kan?

yang pasti mesti la kaler pink kan?

dah la baby tu perempuan

memang menepati cita rasa i lah

so,lepas dah dapat parking

mula lah misi aku nak cari-cari baju baby newborn ni

masuk je dalam KIDDY HOUSE tu terasa diri aku pink je sebab kedai tu kaler pink

staf-staf pun pakai baju pink

rambang mata aku nak cari baju si baby tu

semua cantik-cantik

nak je aku beli semua tapi,

apalah daya aku, aku bukan jutawan

hahahaha

puas aku round-round kat dalam kedai tu

finally jumpe la jugak baju yang cantik

aku beli dua pasang

satu untuk new born

satu lagi bila si baby tu dah besar sikit nanti





hehehe

ade ciri-ciri auntie mithali tak?

hahahaha

tapi kan,baru aku tau

mahal jugak rupanya baju-baju baby ni kan?

takpelah demi 'anak buah' yang baru lahir,lagi comel

maaf ye..mak su tak dapat nak pergi tengok la

gedik sangat kan?

macam la si baby tu boleh baca

hahahaha

lepas dah bayar-bayar tu aku pun pergi la amek abah aku kat pejabat dia

so,balik la kami dengan hati yang senang

ye-ye je

ni je aku nak cerita sebenarnya walaupun banyak lagi

tapi tulah kan?

jari aku malas nak menaip-naip

lepas ni 2 minggu akan datang baru aku online facebook,

update blog,

blogwalking..

sebab lepas ni aku tak balik dah

banyak lagi aktiviti kat kampus tu

biasalah awal-awal sem ni

ade je keje kena buat

lepas tu pulak ni pergi jalan-jalan lagi dengan kawan-kawan

konpem dah tak balik rumah hujung minggu

huhuhu...

terima kasih la kepada sape-sape pengunjung-pengunjung blog aku ni

yang comel

yang cun

yang gojes

yang kacak

yang bergaya

yang jambu

apa-apa jelah.nanti tinggalkan jejak korang oke?

bila dah online aku akan menyusul kat blog korang pulak.

selamat membaca kawan-kawan

:)



Comments

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes