S_ _ _ _ _T T_ _ _ _ _ L


tuan punyer blog akan balik ke

UiTM DUNGUN

selamat tinggal blogger-blogger yang

cantik
cun
comel
hensem
kacak
stylo
pandai
bijak
cerdik
genius
dan
segala-galanya lah

terima kasih sebab sudi singgah kat blog ni
yang semakin hari
semakin ketandusan idea
untuk merepek-repek
yang semakin montel
yang semakin sihat
yang semakin sibuk dengan kuliah

blog ini akan dipenuhi dengan
caci,maki,mengumpat
cerita-cerita lain pada masa bila-bila masa sahaja
merepek dah aku ni hah
:))

entah bila aku balik rumah lagi
mungkin
sehari
seminggu
dua minggu
tiga minggu
empat minggu
aku tidak pulang ke rumah

wireless di kolej tersangat lah "hebat"
berukbeng pulak aku malas nak bayar
boleh tolong bayarkan tak?
hahaha

semoga kita berjumpa lagi di lain masa
T__________T

Comments

Hariz said…
Baru nak kenal :(
SyerAgh said…
nanti dapat PTPTN kita sama2 bayar ya. ahaha
El Ferdöwsi said…
mari pergi uitm dungun hari ini !
@SyerAgh hahaha..bereh syeragh!
Tapak Kaki said…
bak sini duit..nanti aku tolong bayarkan.hahaha
hahaha..tanak r..
gune duit kau r.huhu

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes