Apa Itu Heartbeat? Boleh Buat Duit Ke? Jejaskan Glitterati Tak?

oke oke. sekarang since semua dah suka sangat cari duit guna blog, aku pun turut sama. kalau boleh aku nak pasang semua iklan. fine. aku memang tamak haloba. tapi disebabkan kesetiaan aku kat nuffnang, jadi aku terus stay dengan nuffnang je.

tapi last year, aku ada tengok blog mama zharfan buat review pasal satu iklan yang tak akan mengganggu status Glitterati nuffnang anda semua. buktinya? boleh tanya terus kat mama zharfan or boleh jugak tanya dekat miza. aku pun dah pasang iklan heartbeat dari last year dan status glitterati nuffnang memang tak langsung berubah sama sekali. 

tapi, income aku memang tak boleh nak lawan mama zharfan dan jugak miza sebab aku main letak aje iklan hearbeat. tadek pulak nak suruh sapa-sapa klik klik kan. hoho.




ini adalah earning aku untuk setakat nih. siyes ciput gila. haha. nak banyak? boleh, suruh kawan-kawan klik. hee. yang dalam kotak tuh adalah untuk setiap yang klik dekat iklan tuh. haih. apa nih? aku pun tak paham. haha. tapi jangan risau. korang daftar je lepas tuh tampal dekat blog. lepas tuh ajak orang klik ramai-ramai.

so, lepas ni jangan segan silu klik heartbeat aku kat sidebar sebelah ni ye. klik hari-hari pun takpe. nanti dah kayo, aku belanja korang. keh keh keh. 

kalau nak daftar boleh tengok kat blog miza. kat situ ada cara-cara nak daftar [ HERE ]

risau pasal status glitterati nuffnang? jangan risau. mama zharfan dah jawab semua nih dekat blog beliau. 
[ HERE ]

oh. yang penting pasal hearbeat ni korang boleh main "aku click kau, kau click aku". takkan ada isu fraud click. so. jangan tunggu lama-lama ye. join heartbeat!! tapi nuffnang tetap di hati. hoho..

click SINI untuk daftar :)) jangan lupa click banner ai kat sebelah tu tauuu.. auww

Comments

mizayusof said…
penarangan yang bagus :)
thanks iqa sebab mention nama miza.
malu lah. heheh -.-
nazirulhazwan~ said…
wes, macam lagi best dari nuffnang jer!hehe
zuhimi said…
ooo... baru aq tau... nice info :|
Hishyamuddin said…
nak dftr jgk la..tq...
huh..macam menarik..iqa nanti lanje aku boling..haha
Unknown said…
kena try ni..nak duit lebih..
Unknown said…
syu pon dah join jgk..~
@Miza Yusof

hoho.dpt tau pun dari miza jugak :D
@nazirulhazwan~

hahaha... yup2. sbb tadek fraud click :D
SyerAgh said…
da buat.. thanks info.. :)
azzey said…
HB mmg best kan. tahniah sbb dh memulakannya...:)
Raji and Yeen said…
oh weh mcm best jer ;D
nk cbe gak lah oh
xD
nanie said…
haha..skill promote..
nanti aku click hk mu,mu click hk aku neh..kihkih
Unknown said…
nape aku amseh tak paham jugak ek.
Rara Farah said…
hahaha...pasni soheh earning kau banyak sebab orang da stat buat..hehehehe....churp churp kau tak join eh?
tomatokering said…
dah buat lame dah . pastu buang balik . nie baru pasang balik kod dia . huhu jgn lupa klik jgk . hihi
@Raji berkata

cubelah.nnt boleh kaye.haha
@Rara Farah

huhuhu...amin. :D

join.tp aku tak reti.so, aku bior cmtuh jelah.hahaha
@tomatokering :)

hehe..nasib bek dah letak balik :D
FH said…
byk er promote bende ni..huuhu
Izza Mohamed said…
saya dh click HB banner awak...click saya juga ye..TQ :)

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes