19 January 2011

Ya! Cerpen saya masuk dalam Penulisan2u


.Assalamualaikum.

tadi time kelas bel, aku terai lah google nama sendiri sebab tadek kerja. haa. sekali...






cepat-cepat aku klik. dannnn.....




klik gambar

dah lama kot ada. 24/10/2010. tahun lepas tapi aku langsung tak perasan. haha. teruja jugak lah aku sebab cerpen aku diterima dalam penulisan2u. thanks a lot. tapi tapi tapi... aku cuma nak cakap, komen-komen yang aku dapat memang buat aku lagi semangat nak tingkatkan penulisan aku.

yap. ini kali pertama aku menulis cerpen dan siyes aku cakap memang aku tak pandai nak bercerita kat orang. dan cerita tuh jugak macam bosan je. eh, bukan macam. memang bosan. haha. oke. aku mengaku. T__T. tapi 

terima kasih kepada 3240 orang yang baca cerpen tuh. dan 44 orang yang share cerpen tuh kat facebook. dan jugak yang bagi kritikan. 

 sekarang aku hantar yang kedua. tapi entah lah. aku tak pandai lah menulis. haha.. INILAH CINTA
terima kasih sebab sudi baca. baca ke? eh.

53 Love Note (s):

platipus said...

hebat!..
aku bangga dgn kau..


lepas ni tulis lagi ye!

aibaks said...

wa.. tahniah iqa akhirnya penulisan iqa da diterima.. bagus tu.. teruskan usaha dengan penulisan iqa.. insyaAllah.. leh pergi lagi jauh!

iqbalhakimi said...

perghh,,terbaik r iqa.. =D

Miza Yusof said...

wah! bestnya iqa :) tahniah yaa :)
kita punya minat yang sama. miza pun suka menulis. hehehe :)

Puteri Iqa Izyan said...

@platipus

huk3..

tak pandai kot :P

Puteri Iqa Izyan said...

@aibaks

hehe. thanks :D

inysaAllah :)

Puteri Iqa Izyan said...

@<a href="#c697153169

eleh3..
haha

Miza Yusof said...

iqa ni peradua ke ? bangga lah ada kawan macam iqa. teruskan menulis yaa :)

SIELA MIKAIE said...

wah! pndai berkarya rupenye adik akak nie...

heheheee... keep it up dear!

pasni bole buat buku pulak..hahhaaa

Puteri Iqa Izyan said...

@Miza Yusof

hehehe.. thanks miza :D

bukan peraduan.. saje2 nk hntr.. hehe :D

Puteri Iqa Izyan said...

@SIELA MIKAIE


huhu.. tak pandai pun kak :D

terai2 je ;))

Gayahspears said...

wah?? same lah kita.. dulu cerpen gayah pon ade masuk kat penulisan ni..huhu.. tahniah2

kembatolo™ said...

aku pulak tak pandai membaca. haha

Puteri Iqa Izyan said...

@Gayahspears

hehehe.. teruja kan? ahaks :D

Puteri Iqa Izyan said...

@kembatolo™

aku pun tak pandai..
lalala

sarah-najwan said...

wow,tahniah iqa!!!!
tak sangka kamu ni ada bakat bab ni
kalah akak sbg cikgu BM nih..

tahniah2..

NOOR FATIN said...

wah best! nak try la awak!

Puteri Iqa Izyan said...

@sarah-najwan

huhuhu... ish. bab tatabahasa tak boleh lawan cg bm :))

Puteri Iqa Izyan said...

@NOOR FATIN

hee.try lah :D

kamarukom said...

berbakat sgt nih! kagum :)

Woofer Storm said...

sy memang sombong,bila sy slh..tegur2 ok.so blas dendam tag kamu..heheeee

http://www.wooferstorm.com/2011/01/hadiah-kawan-baik.html

Zul UnicBoyz said...

betul ker ni kak iqa? agaga.

Tapak Kaki said...

aku alergik dengan cerpen dan novel ni.. kalau buku cerita kanak-kanak yang 10 muka surat tu aku baca laa.hahaha

E.d.Y said...

wah...best2..terbaik aaa

adrinaqamarina said...

http://www.budaklelaki.com/2010/06/shahir-af8-datang-sekolah-eh-eh-hizami.html

ahmad endo said...

bestlah ko...hehehe

mie said...

wow!!
ada bakat terpendam rupanya..
ehehee

sissyira said...

salam

wah tahniah yea :D

anda memang hebat :D

..hizamirahim.. said...

wow.
ramai tu baca.
syabas2.
XD

Miss Yaty said...

tahniah iqa! nak baca entry inilah cinta jap ;)

FH said...

wahh menaip jugak yee..
buat novel je la terus

FH said...

wahh menaip jugak yee..
buat novel je la terus

FH said...

wahh menaip jugak yee..
buat novel je la terus

Puteri Iqa Izyan said...

@kamarukom

hee..thanks :D

Puteri Iqa Izyan said...

@Woofer Storm

bls dendam tag bile?
grr

Puteri Iqa Izyan said...

@Zul UnicBoyz

ish.tak caya lak.. haha

Puteri Iqa Izyan said...

@Tapak Kaki

hahaha..kau kena support aku lah :D

Puteri Iqa Izyan said...

@E.d.Y

thank you :D

Puteri Iqa Izyan said...

@ahmad endo

best ape?
huhu :D

Puteri Iqa Izyan said...

@mie

hahaha...teruk kot cerpen tuh :P

Puteri Iqa Izyan said...

@sissyira

thanks sis ;)

Puteri Iqa Izyan said...

@..hizamirahim..

hehe.. :D

Puteri Iqa Izyan said...

@Miss Yaty

thanks yaty :))

Puteri Iqa Izyan said...

@FH

hahah..rajin la sgt aku nih :P

nora said...

waaa hebat tuuu

next cerpen selit nama i tau (jd watak heroin pun takpe lalallala ;p)

nak glamer gak huhuhuhu

ANATI SOKI said...

omg! thats huge!! tahniah kamu!! anat baru baca story tuh! best!!

tomatokering :) said...

wahhh~ syiok ek . cayok2 ! :D

Woofer Storm said...

heheheeee jgn mraa2,dtg sni^^
mat pagi iqa

gigi rongak said...

hehe.. tak pandai menulis ke sampai cerpin terpilih tu.. hehe..ada bakat ni.. teruskan :)

Un Phat Lee said...

fuyyooo.tahniah.respeklah.

sop said...

sop pun cuba2 menulis cerpen..
bak kata, batu nak cuba merangkak.. rasa tak reti sgt.. tp still nak belajar.. jom baca dan komen cerpen sop.. huhuhu

syafila abidin said...

wahhh , hebat :) tahniah ye. lepasni boleh la i bayar u buatkan cerpen khas untuk i, hehe :)

Raji berkata said...

alamak ak terlepas cerpen kau oh o.O

Copyright© All Rights Reserved Puteri Iqa Izyan