bajet sangat.


aku sesaja nak penuhkan entri untuk bulan nih, sebab lepas dah balik kolej ni aku dah tanak bawak berukbeng lagi. aku nak kurangkan online. kalau boleh aku nak dapat pointer tinggi lagi untuk sem ni. sem lepas jatuh merudum. nasib baik tak repeat je. wuuu T__T

esok aku nak kena siapkan semua kerja sekolah eh kerja unibersiti sebab aku tak mau dah tangguh kerja lagi. maaf lah, aku tak dapat nak blogwalking sangat. blog korang lah! banyak sangat widget. lama nak loading. fine. tengah marah nih. err. bajet kau femes lah tuh. fine. kata untuk diri sendiri. 

nanti join heartbeat tau. kita buat duit banyak-banyak :D

Comments

azuan said…
nak try la heartbite nie 6t...
CIK TOM said…
hi yunk..lama giler xjenguk sini..huhu...

jom kita sm2 study n kurangkan on9...hehe
Unknown said…
bgus laaa.. tp cmne udin nak skodeng iqa ? Haha
AM said…
Buatlah entri auto-publish. Nanti boleh ubat rindu followers. Hehe. Belajar rajin-rajin! :)
Fariq Jalil said…
huhu,, ramai btul yg nak fokus study skrg ni,, aku gak yg tak fokus2.. :p

Jomlah Kahwin Baru Bercinta
Amir Syahir said…
say no to valen.
Nina Mads said…
bgus la mcm tu..
sme gak ngn sye, xde mse nk brblog..
huhu
amira faqihah said…
nampak menarik yg heart beat ni ;D
mie said…
bagus2..
siapkan keje sekolah...
nnti cikgu marah..
ahahaaa
apdm said…
salam pagi ahad =)

nanti study elok2 tau =)
Hizami Li said…
haha.
good luck ye dlm menaikkan pointer tu.
XP
Raji and Yeen said…
hak2
bgus lah weh ;P
update je byk2
bole ak comment byk2 skit
huahua

xnk bwk brokben
aku respect kau oh..
hahaha
belajar ghajen2 ye kak iqa:)
goodluck.
Rara Farah said…
iqa,jangan lalaikan pelajaran tau...ko tahu x aku tertinggal 2 universiti dah nie...UMK NGN UITM JENGKA..huhu..aku tak blaja lagi beb..kawan aku sume dah masuk U..aku aje yang jem kat umah...tapi nak wt cane..aku tade rezeki kat dua U tuh...kau blaja leklok tau...sobs..apesal aku emo nieyh..waaaaaaaa..biler lar aku nk smbung degree nie...
@Hishyamuddin

pelajar contoh ni. haha :D
@AROL DSHW

tadek yang rindu pun. huk2 :P
@Fariq

aku cakap je.buatnya entah tidak.hehe
@Amanina Sofea

huhu.tau xpe.masa pack kot :P
@mie

haaa..tau xpe.kang tak pepasal kene rotan.haha
@Raji berkata

hahaha.suke betul komen :D

kan? aku pun mcm tak caye je aku sebagus nih.hahaha
@Rara Farah

kau dah boleh buat entri nih.hahaha..

ala, tunggu aku sambung dig baru kau sambung eyh.
bio kite same2 habes belajor.haha
SIELA MIKAIE said…
chaiyok3!

heheheeee...

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes