Shahir Af 8 kembar Budak Lelaki Sebelah Pintu?

google

ramai betul yang tak puas hati sebab Ana Rafalli menang kan? haha. ades. apalah korang nih. oke apa persembahan dia. apa kata, kalau korang sendiri yang jadi juri. nak?  eh. termasuk benda lain pulak. ekceli nak cerita pasal shahir nih. cumel kan dia malam AJL? gugur jantung mak ni tauuu...

tapi tapi.. apa kaitan dengan zami? shahir macam zami atau zami macam shahir? cop cop. siapa yang lahir dulu? zami? shahir? ke sama? kalau sama, tengok bulan. heh. ni dah mulalah sesi merapu. cerita nya macam nih. time tuh duk syok lepaking kat Redang 1. pheww.. gila ramai tengok AJL malam tuh. bila time shahir, kawan aku..

kawan aku : eh. muka dia ada sama macam budak...... (blur)
aku : budak mana?

kawan aku : ala... ada.. budak...
aku : ( heh. sape pulak la eyk?. lama jugak aku tenung skrin tuh.)

*bila part shahir menyanyi angkat muka sket, aku pun jerit.

kawan aku : haaaa. yelah.. muka dia sama

aku : hahahaha... a'ah la kan. ish. tak perasan pulak...


zami, cilok gambar. hehe :P

aku dengan kawan aku memang gelak habis lah malam tuh. ish ish. ada iras-iras lah muka shahir rupanya zami nih. 

p/s: busy TERLAMPAU

Comments

Anonymous said…
hohohh.. tang rambut kot nampak same.. >.<
Tapak Kaki said…
ada la sipi-sipi sama tu..hehe
Syafiq Rosli said…
haah..member sy lor..
ha'ah laa. mirip jugak.. haha tang idung ngn rambutt kn??
Fariq Jalil said…
aah la kan,, ada iras2 skit,, hehe
izuddinrahim said…
melting lettew~
hahhaa
kemba: haih.. kau nih..haha
Cikbelog said…
sama rambut.haha
Miss Yaty said…
miss yaty tak kenal hizami tapi miss yaty minat shahir...hik3
Unknown said…
lain la..xsama langsung
FH said…
cube soh die try pakai braces dulu. haha
mie said…
ye ke?
pesal gue xnampak sama pun..
mata gue rabun rupanya..
heheheee
Anonymous said…
hoho twin!
muke shahir ag sme cm mmbr aku
bdk klate
hnsem gilak..
syes sme..
t bg tgk pic
wahahaha
SIELA MIKAIE said…
cam len je dik..hahahaaaaaa
FarhanaFabulous said…
ade la sikit..ehehe..
aibaks said…
de skit kot.. tapi tunggu hazami da matang skit baru de rupa... hehe
fiezah91 said…
haha..sama ke?
noa said…
kat mane yg sama tu???

jeng jeng jeng
::FAIZ:: said…
kalau Zami pakai Gigi Besi, lg sama kot. hahahaha
MNFT said…
power blog mg tobak ah
AfiQ said…
hayoh!!!!!!!!!!!!!!! maunye bangga c zami!!!! hahahahaha ade la same sket kot!
adrinaqamarina said…
ade kan post kat blog zami pasal muka dye macam syahir tu, iqa baca tak pasal tu?/ haha!

rina nak senyum je baca post ni~
mizayusof said…
ada ias sikit-sikit dengan shahir. hehe
Kak Amy said…
Ada la sikit2 tapi not 100%...
Anonymous said…
follow & blogwalking...

kalo free meh la jenguk belog ai..

salam kenal!(^__^)
aibaks said…
mek gi mane? bz ka?
sarah-najwan said…
xnmpk sama pun
ke mata akak silap..hehee

yg sama ialah jantina shj..lelaki
Woofer Storm said…
ada iras ke??ssh nak jumpa tang mana tu...hehhhehee
faryzh said…
sama ek?hehehehe..
Bismillahirrahmanirrahim.. Salam. Rindu kenangan tahun 2010 ni. Hehehe

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes