kecoh ah budak nih. orang lain dah beribu kot..

ekceli aku tak mau kot balik rumah minggu nih. tapi tak tau kenapa tiba-tiba je aku ada kat rumah hari nih. heh. tak homesick dah tau. hik hik. nanti aku update cerita lain lah. tapi semalam kan, balik dengan bus. wokeh. dah pandai berdikari tau kalau nak balik. tapi semua tak caya aku. wuwuu T__T




tapi driver bus tuh drive macam pelesit. apa kau ingat aku nih dah kawen ke hah? tak lagi oke. pakwe pun tadek lagi nih. kang tak pepasal aku mati eksiden berlanggar dek kerana kau bawak bus macam nak suruh aku mati cepat je. grr..








weh. nuffnang aku dah boleh cashout lah. hua hua hua. bangga seposen.. kembang bontot nih ha. ha ha ha ha. kecoh kan? ala.. suka hati aku lah. grr. ni first time oke merasa duit nuffnang. sebelum nih aku tengok je orang dapat sambil marah-marah kat nuffnang kenapa tak bagi kat aku. sekarang gua dah dapat beb. 




tapi cahsout takmo tekan lagik sebab nak kumpul kasi banyak-banyak. nanti boleh simpan untuk berjoli sakan cuti sem nanti. dah lah cuti sem ni 3 minggu je. grr.. tapi paling best, sem depan boleh pilih nak duduk kolej mana dan kolej perempuan sekarang akan bercampur dengan lelaki. auww.. semoga cepat dapat jodoh. amin.. hahahahahaha




p/s: memang aku agak sombong sekarang. blogwalking pun dah tak jalan sangat. busy gila kot. berukbeng meksis pulak dah nak habis limit. demn ah. sebab tuh tiap-tiap minggu aku balik sebab nak blogwalking. cop. redang dua tadek wireless. ni gua hangen sangat nih. haih. eyh. minggu depan cuti raya cina, aku pulus habes-habes blogwalking. insyaAllah. thanks kepada yang sudi singgah, drop komen.. i lebiu ah...

Comments

SayaAnonymous said…
tahniah, anon masih lagi belum ada cashout..huhu
Aduka said…
hohoho..
cuba lagi cuba lagi..
dah ok dah tu..
=P
dyah16 ! said…
*wink. kumpul byk2 agy. t blanje aku wehh. ahaha. aku nye sikit. nak marah nuffnang gak ah cm ni. grr!

:)
wahida said…
ko kumpul banyak sikit baru cash out kan...pas tu banjer akak sekali...heh!!
cuma letak ads boleh dpt earnings ? campaign tu ape eh?
Un Phat Lee said…
dah kaya jangan lupe blanja gua air sirap.okay?heh
Ammar said…
bestnya dapat cashout dah..jangan lupa belanja Ammar ek... jom join contest ni nak?
http://jomklikblog.blogspot.com/2011/01/rm-300-untuk-follower-bermula.html


Nak tambah berukband yg dah limit cuba tengok sini:
http://www.syoknyerblogging.com/t440-cara-nak-lajukan-broadband-yang-dah-habis-limit-bandwidth
SyatOza said…
nak singgit! haha
Diya Edhayaa said…
thniah2 da ley cashout..
tp lau kite pn jdik iqa gk..
simpan smpai kembung dulu..
hehe
nabila riduan said…
kak.., boley belanje nihh ;)
Anati Soki said…
dah boleh cash out?? hehe.. bestnya!!!!!! ehehehhee..tp jgn cash out lagi tau.. kumpul biar ribu2.. hehehe
izuddinrahim said…
aku komen nie.. haha
Anonymous said…
weee, boleh la belanja makan nanti. :)
noa said…
yeay yeay ada orang nak belanja bekpest esok pagi yeay yeay
Fariq Jalil said…
wah,, pasni bley la blanje eskrem..
@SayaAnonymous

usaha tangga kejayaan anon :D
@Aduka

heee.untuk permulaan :))
@dyah pinky!

haha.sabau2.
aku pun lame tunggu saat nih.. huhu
@wahida

haha.dlm proses mengumpul nih :P
@Un Phat Lee

sedozen air sirap gua belanja lu. haha
@iqbalhakimi

seposen pun tak mau bagi. hahaha
@Diya Edhayaa

tau xpe.. kne kasik kembung2 baru leh kasi letops! hee
@ANATI SOKI

pheww..beribu? dlm mimpi jelah kot. hee
@Fariq

eskim seposen. haha :D
apdm said…
salam

banyak dah tu..huhu...

kita sikit je...
Hizami Li said…
haha.
same la.
x byk mane pon.
XD
jeles dgn org lain yg dpt ribu2.
mie said…
wow!!
mkn besar la lps ni
ehehee
@sissyira

hehe.takpe2. usaha lagi :D
@..hizamirahim..

haha.tau xpe. ni nak kumpul ribu riban nih :D
@mie

haha..lambat lagi kot :D
chEntA said…
wah..syoknya..dh merasa duit nuffnang la..aihh..nk tgu turn la plak..
Cikbelog said…
yehaa kumpul lagik kumpul lagikk..eh seronoknya buleh duk kolej bercampur.haaha
Sophie Al-Yahya said…
wow tahniah..

jeles.jeles.. hahah.. ;p
FH said…
fuwaaaaaaaaaaaaaaahh masyyukkk. haha
Ieqa Swetluv said…
fuiyoo da leyh cash out kne belanje kite ni hik2 ;o
Raji and Yeen said…
woahhhh dh bole cash out T.T
ak yg lmbt lgi
Heee.kumpul banyak2 buat kenduri kawen =P
GKSB xcukup lagi nak cash out..

da bapa det ja..
ARieF said…
wah..
tahniah2..
lehlah blanje..
hihihi
Hasrol Nizam said…
tahniah2.. dah cahout bagitau la ye..boleh belanja teh tarik.haha
saya lg steady. xde nuff. fuhh.
Tapak Kaki said…
ang nak buat apa dengan duit RM50 tu? senang je nak habiskan duit banyak tu kan.hehe
SIELA MIKAIE said…
xpe..akak tetp bace blog kamu even kamu busy skg nie..hehheee
Anonymous said…
kumpul byk2 leh sponsor gath blogger nex time....

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes