Percayalah, Heartbeat Tak Akan Jejaskan Nuffnang

kalau tadi, aku dah ajak korang join buat duit dengan heartbeat. dah join ke belum? haih. kenapa? tak yakin eyk? percayalah, memang tak akan jejaskan glitterati status korang. buktinya?


perlu ke aku besarkan lagi gambar kat atas tuh? aku dah daftar heartbeat tahun lepas lagi. dan sampai sekarang, status glitterati masih lagi setia dan semalam aku tengok star rating untuk large rectangle dah naik kepada 5 bintang! hoyeah. hoyeah. kan aku dah cakap. nuffnang still lagi sayang aku tau.

dan lepas promote tadi, naik lah lagi duit untuk heartbeat aku. thanks korang :) dan thanks jugak kepada yang dah mula daftar heartbeat nih :D. nak join? click banner kat bawah ni ye :D

Comments

ahmad endo said…
steadylah...makin lodedlah ko...wiwit!!
Unknown said…
oleh ini aku akan join jgk esok..ahaha
nanti blanje aku..jangan lupa..haha
ABSOLUTE said…
ohh tak effect eh?
baruku tau
btw hye
cayok2 feel free copy my tutorial untuk promote kat your blog k...

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes