benda yang wajib berlaku kat aku setiap minggu!

.google.


hari hari pergi kelas aku pakai wedges. ala, tak tinggi mana pun. ala-ala dua inci je kot. dan setiap hari itu jugaklah aku WAJIB terpelecok. aku tak tau lah apa masalah aku. dan lagi satu, kaki aku ni memang dah set port-port yang wajib terpelecok. heh. sabau jelah...


bukan time pakai wedges je. kalau pakai flip flop ke, or sandal yang tadek tumit tuh pun memang akan terpelecok. cuma tak sekerap time pakai wedges. apa ke masalah lah kaki aku nih. haih =.=


kawan-kawan selalu pesan " jalan molek kak iqa. kang gelecoh lagi". dan aku, hanya mampu ketawa! fine.

hari tuh, tengah jalan-jalan tiba-tiba, pap!!! aku terpelecok lagi. dush! malu ya amat. budak perempuan yang duk belakang aku siap risau lagi.

budak perempuan : awak, awak oke ke? ( muka siyes )
aku : hahaha.takpe-takpe. saya dah biasa kena macam nih.

aku boleh pulak sambung gelak dengan kawan aku yang kat seberang sana. huk huk huk. nak buat macam mana kan, dah terbiasa kena.





kesian pulak kat model atas nih. haih. =.=

lepas tuh pulak dalam minggu yang sama jugak, aku terpelecok lagi depan HEA. budak-budak uitm dungun, mesti tau HEA kat mana. elok-elok je aku jalan, boleh pulak kaki terpelecok. dan paling penting, depan budak laki!!! grr. malu weh. nasib baik dia sorang. tapi bro, gua nampak muka lu senyum-senyum sambil tahan gelak. huh.

nasib baik bukan depan lelaki yang banyak. penggunaan bahasa yang teraborrr. ades. aku pun tak reti dah macam mana lagi nak kawal kaki aku nih dari terpelecok sana sini.

oitt!! pesal aku ghajin benau update hari nih. fine. lepas ni nak buat kerja pulak. heh. esok nak pergi secret recipe ngan kawan-kawan gua yang comel macam gua. hak. walaupun memang tak suka dengan kek dari secret recipe tapi nak pergi makan cheese cake jugak. sebab tengah gila dengan cheese cake nih.. byeeee

Comments

Izamir Ridzwan said…
Kawan IR pkai 4 inci punyer.. huhu jenuh dia nk jln pon kena jln elok2
zikeryhassan said…
lain kali jalan slow motion je. tak pun berkaki ayam je. ehehe

latest entri ; Bawa Kau Pergi
srikandi mie said…
hehe,..awak kena pakai flat shoe je kott,..;) hati hati yee,..

ehh,..try lah raspberry cheese,..sedaappp,..;D
sri said…
hheheheheh sama lah dgn sri! suka wedges but mesti akan terpele'ok. hehheh
Phantom said…
selalu jgk terpelecok bila pakai heels

Aww,sakit oh
Raji and Yeen said…
Jalan kena fokos weh dgn jalan
baru x terpelecok
hahaha mcm kelakar jer terpelecok =.="
Yellow LEOpard said…
alamak aihh..malunye kalo jadik depan laki yg ramai2..memang kene gelak habis ah..hua3..
hehe comel. jalan tgk bawah lah dear. hehe ;)
amira faqihah said…
huhu akkpakai wedges pon tepeleot xpe lagi,,mira yg pakai sandal x de inci ni pon tepeleot jugaaa hehehe ;DD
Miss Yaty said…
yaty pun sokmo terpelecok..tapi yang penting muka kena cool..hik3 ;)
eqbalzack said…
boleh jalan ke kasut macam tu puteri? hehe
@zikeryhassan

haha.slow motion lmbt pulak smpai kat clas.. :D
@srikandi mie

flat shoes pun kene jugak T__T
@sri

keh3..sabau jelah :D
@Oreo

hehe.kalau dah biasa tak sakit.hak3 :D
@Raji berkata

ish.tak bek kau gelak kat aku.huhu
@Yellow LEOpard

haha.tau xpe.ni pun tunggu masa je :P
@ ***hana zaty**

hahaha..tgk dah.tp jadi jugak :P
@Miss Yaty

haha.tau xpe. yg penting cover cool :P
@eqbalzack


haha.kalau tgi mcm gmbr tuh konpem simpan buat bom je.haha
sarah-najwan said…
iqa..prektis jale ganaz2 depe cermin dlm bilik dulu..try buat..

ni messti jale2 mace kucing jln ni..sb tu salu terpeleok..hehe
SIELA MIKAIE said…
hahahahhaaaaaa...ha kaw akak gelak!...

lawakla kamu nie sis

boleh control ayu lagi tu..hahahaaaa
hahahaha..tak ape..buat muka cool je..lawak tgok video tu..gelak guling2..awk,jgn lupa singgah blog saya taw..dan fOLLOW skali..jgn lupa taw..follow..hehe..i follow u,,u follow me back..hehe
AfiQ said…
hahaha.. tape iqa, cantik punya pasal, jatoh pon jatoh la! hahaha
tomatokering said…
nak jgk chese kek ! ;D
Unknown said…
haha dah bese dah ek..ehehe
ada mokhtar said…
kena praktis catwalk ni.. hehe =)
FH said…
hahaha segan gila
da la sakit. auuch. malu pulak tu. damn.
@sarah-najwan


hoho.jln mcm kucing? hok tuh plg dop reti.hahaha..
@aliefcmoi

haha.sian pulak die kt dlm vid tuh.huhu
@AfiQ

hahaha.tak cantik pun pakai.haha
@ada mokhtar

oh tidak.kalau catwalk lagi teruk agknye.hahaha
puteri iqa izyan...tu pasal..kesian tgok muka diaorg..nasib baek muka cantik...tapi,,muka cantik jadi tak cantik lepas cover malu..haha-->

http://aliefcmoi.blogspot.com/

Popular posts from this blog

life being as an accountancy student .

Resepi Tat Telur yang sedap memang sedap! :)

Resepi: Cornflakes Madu @ Honey Cornflakes